خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اینترنت وایرلس Wireless چیست؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام خدمت کاربران عزیزان آکادمی ایرسا

بخش پشتیبانی وایرلس Wireless در تاریخجمعه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۴به هدف بهبود خدمات پشتیبانی راه‌اندازی گردید. در این بخش سعی خواهیم کرد مانند بخش‌های اختصاصی دیگر آموزش‌های حرفه‌ای و رایگان و تصویری به شما ارائه دهیم.


اینترنت وایرلس Wireless چیست؟

Wireless به تکنولوژی ارتباطی اطلاق می‌شود که در آن از امواج راديويی، مادون قرمز و مايکروويو، به جای سيم و کابل، برای انتقال سيگنال بين دو دستگاه استفاده می‌شود.

‌شاید برایتان کمی نا آشنا به نظر برسد ولی به واقع سرویس Point2point (نقطه به نقطه) توانسته تمام دنیا را مجذوب خود کند. همه ما کم و بیش با روش‌های ارتباطی بی‌سیم آشنا هستیم و باید پذیرفت که اینگونه فن‌آوری‌ها هستند که به تازگی توانسته‌اند زندگی امروز ما را به سوی زندگی آسایش بخش‌تری سوق دهند.

Point2point در این روش ارتباط دو نقطه مدنظر است. در هر یک از قسمت‌ها، آنتن و Accesspoint نصب شده و ارتباط این دو قسمت برقرار می‌شود. Point2point تمامی شرایط یک سرویس ارتباطی بی‌نظیر را در کنار هم داشته و امروزه به عنوان اولین انتخاب برای مدیران سازمان‌ها، ادارات، بانک‌ها و دیگر مؤسسات و مجتمع‌های مسکونی به شمار می‌رود.

Point2point سرویسی قابل اعتماد است و به گفته اکثر قریب به اتفاق مشتریان، این سرویس کمترین قطعی و یا مشکل فنی را در مقایسه با دیگر سرویس‌های موجود داشته است. امنیت بالا در انتقال داده‌ها و انعطاف پذیری در ارائه سرویس‌های مختلف از دیگر مزایای آن به شمار می‌رود.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا