خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

بهترین و محبوب ترین ترفندها ی هفته + آموزش

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0


به گزارش خبرنگار
دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از ترفند هایی باشید تا بتوانید از تمام امکانات گوشی همراه یا رایانه خود استفاده کنید.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا به ترفندهای بخش دریچه فناوری نگاهی بیاندازید، نگران نباشید چراکه در ادامه این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین ترفندها که در هفته جاری منتشر شده اند را برلی شما قرار داده ایم، با ما همراه باشید.



با "این ترفند " هیچوقت اندرویدتان کند نمی شود + آموزش

حتما برای شما خیلی اتفاق افتاده دستگاه اندرویدی بخرید ولی پس از مدتی کند شود ، برای رفع این مشکل تنها کافی است این ترفندها را بر روی اندروید خود پیاده کنید.



96.jpg


برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید





فوت و فن های عکاسی در شب + آموزش


مطمئنا عکاسی یکی از هیجان انگیز ترین حرفه ها و یا حتی شاید تفریح ها در میان افراد باشد. عکاسی زمانی که همه شرایط از جمله نور ، مناسب باشند ، با در نظر نگرفتن فوت و فن های آن ، کار چندان سختی نیست ما اگر نور مناسب در اختیار ما نباشد ،عکس گرفتن کمی مشکل ساز میشود.



97.jpg






برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید




در اینستاگرام محبوب شوید +آموزش

شبکه اجتماعی اینستاگرام که زیر مجموعه شرکت فیسبوک محسوب میشود با بیش از 500 میلیون کاربر و همچنین روزانه 300 میلیون نفر بازدید از این نرم افزار، به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. شما از طریق این نرم افزار می توانید عکس و فیلم هایتان را در کمتر از چند دقیقه بین میلیون ها نفر به اشتراک بگذارید.




98.jpg


برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید




آموزش آپدیت آیفون و آیپد به نسخه شگفت انگیز "IOS 10"

بعد از ارائه IOS10 در کنفرانس اخیر شرکت اپل و رونمایی از ویژگی های شگفت انگیز و امکانات فوق العاده اش ، بسیاری از کاربران علاقه زیادی برای نصب نشان دادند و می خواهند هر چه سریعتر اقدام به آپدیت سیستم هامل هایشان کنند.





99.jpg



برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



صفر تا صد تنظیمات اینترنت پر سرعت همراه

بنا به درخواست های مکرر شما مخاطبین گرامی آموزش تنظیمات اینترنت پرسرعت همراه برای گوشی ها و اپراتورهای مختلف
تلفن همراه را میخواهیم در این گزارش به شما ارائه کنیم.​
بدون مقدمه آموزش را شروع می کنیم و در طول آموزش سعی می شود مطالب به صورت مختصر و مفید به شما ارائه گردد.



100.jpg


برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید



آیفونی ها با "این ترفند " فایل هایتان را با بلوتوث انتقال دهید + آموزش

Feem WiFi نرم‌افزاری است که به آيفون اجازه انتقال فایل از طریق بلوتوث را می دهد.



101.jpg


برای آموزش این ترفند اینجا کلیک کنید




با "این ترفندها" در تلگرام همه را دور بزنید + آموزش



اپلیکیشن محبوب پیام رسان تلگرام علاوه بر امکاناتی که همه‌ی ما از آن باخبر هستیم دارای نکات و ترفندهای حالب و کاربردی است که احتمالا هیچ کاربری از آن خبر ندارد.



102.jpg




برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید




تغییر پسورد و سوال های امنیتی اپل ایدی در عرض" 1 دقیقه" + آموزش تصویری


بسیاری از افرادی که اپل آیدی از شرکت های مختلف خریداری می کنند و یا حتی خودشان اپل آیدی را می سازند با مشکل تغییر پسورد مواجه هستند . بسیاری از افراد هم پس از خرید اپل آیدی نگران این موضوع هستند که پسورد اپل آیدی شان در دسترس شرکتی که اپل ایدی را از آن تهیه کرده اند می باشد و احساس امنیت کامل نمی کنند. حالا در این گزارش قصد داریم تا چگونگی تغییر پسورد اپل آیدی و همچنین تغییر سوال های امنیتی اپل آیدی را به شما آموزش دهیم .






103.jpg


برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید




همه جا اینترنت 3G داشته باشید


تقریبا بیش از 600 شهر از شهرهای ایران توسط اپراتور های تلفن همراه حداقل تحت پوشش اینترنت نسل سوم قرار گرفته است و البته حدود 60 شهر نیز تا کنون تحت پوشش نسل چهارم اینترنت 4G قرار گرفته است. اما با این وجود بسیاری از مشترکین به جای نماد 3G ,Hیا H+ برای نسل سوم و یا 4G و LTE برای نسل چهارم صرفا نماد E را که اینترنت کم سرعت نسل دوم است را نمایش میدهد؛ ولی ما ترفندی را به شما آموزش میدهیم که به راحتی میتوانید اینترنت گوشی خود را به حالت 3جی یا پرسرعت ببرید.پس تا پایان همراه ما باشید.



104.jpg


برای آموزش ترفند اینجا کلیک کنید





عکس های پروفایل اینستاگرام دوستانتان را با کیفیت بالا دانلود کنید + آموزش


اپلیکیشن محبوب اینستاگرام در عین محبوبیت اش بین کاربران اما برخلاف رقبایی همچون Flickr و Imgur, به شما اجازه دانلود با کیفیت و وضوح اصلی عکسهای ذخیره شده در سرورهایش را نمی دهد.







105.jpg




انتهای پیام/

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا