خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

بهداشت مو و درمان ریزش مو با تری فازیک

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
تشخیص

قبل از تشخیص، پزشک شما احتمالاً یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و در مورد رژیم غذایی، روال مراقبت از مو، و سابقه پزشکی و خانوادگی شما می پرسد. همچنین ممکن است تست هایی مانند موارد زیر داشته باشید:

  • آزمایش خون. این ممکن است به کشف شرایط پزشکی که می تواند باعث ریزش مو شود کمک کند.
  • تست کشش. پزشک شما به آرامی چند ده تار مو را می کشد تا ببیند چند تا مو بیرون می آید. این به تعیین مرحله فرآیند ریزش کمک می کند.
  • بیوپسی پوست سر پزشک نمونه هایی از پوست یا چند تار مو کنده شده از پوست سر را می تراشد تا ریشه مو را زیر میکروسکوپ بررسی کند. این می تواند به تعیین اینکه آیا عفونت باعث ریزش مو شده است کمک کند.
  • میکروسکوپ نوری. پزشک شما از ابزار خاصی برای بررسی موهای کوتاه شده در پایه آنها استفاده می کند. میکروسکوپ به کشف اختلالات احتمالی ساقه مو کمک می کند.


رفتار

درمان های موثر برای برخی از انواع ریزش مو در دسترس است. ممکن است بتوانید ریزش مو را معکوس کنید یا حداقل آن را کاهش دهید. در برخی شرایط، مانند ریزش موی تکه‌ای (آلوپسی آره‌آتا)، موها ممکن است بدون درمان در عرض یک سال دوباره رشد کنند.محصولات درمان ریزش مو شامل داروها و جراحی است.
دارو

اگر ریزش موی شما ناشی از یک بیماری زمینه ای باشد، درمان آن بیماری ضروری خواهد بود. اگر داروی خاصی باعث ریزش مو شده است، ممکن است پزشک به شما توصیه کند که مصرف آن را برای چند ماه متوقف کنید

لیزر درمانی

سازمان غذا و دارو یک دستگاه لیزر سطح پایین را به عنوان درمان ریزش موی ارثی در مردان و زنان تایید کرده است. چند مطالعه کوچک نشان داده است که تراکم مو را بهبود می بخشد. مطالعات بیشتری برای نشان دادن اثرات طولانی مدت مورد نیاز است.

از ویژگی های محصول رنه فورترر تری فازیک در فروشگاه آرایشی بهداشتی پوست کالا شامل موارد زیر میباشد:

سرم درمان ریزش مو هورمونی و مزمن در سه فاز

عملکرد موثر در سه مرحله با تمرکز روی فولیکول به عنوان منشاء موهای جدید

مرحله اول : عملکرد بافتی با ATP به عنوان منبع انرژی های ضروری فولیکول مو

مرحله دوم : عملکرد عروقی با Pfaffia که با اثر افزایش چشمگیر در خونرسانی مویرگی

مرحله سوم : عملکرد هورمونی با Curbicia هیدرولیز که ترشح سبوم را کنترل می کند

کاهش تحریک پذیری پیاز مو و افزایش مقاومت ریشه مو

کنترل ریزش مو ی ناشی از چربی پوست سر

درمان قطعی ریزش موی تدریجی پس از طی دوره مصرف

تحریک رشد موهای سالم و مقاوم در برابر ریزش

بدون نیاز به آبکشی و شستشو پس از مصرف

بسته بندی : 8 ویال 5.5 میلی لیتری






مقالات مشابه مراقبت مو

 

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
تاثیر ترکیبات معجزه آسای محلول سه فاز رنه فورتر
برند رنه فورتر با شعار «با انتخاب بهترین گیاهان بهترین نتیجه را خواهیم گرفت» کارایی خود را در درمان ریزش مو ثابت کرده است. مهمترین ترکیبات و مواد موثره این محلول شامل موارد زیر است:


* بیوترینین:


بیوترینین یک ماده طبیعی کلیدی در ریزش مو است که از برگ کاکائو و عصاره برگ آشیانه بدست می آید. این ترکیب در هر سه مرحله رشد، دگرگونی و آرامش موثر بوده و قادر است روند ریزش مو را کاهش داده و باعث رشد مجدد موها شود. این باعث طولانی شدن چرخه زندگی مو می شود.


این ترکیب اصلی محلول سه فاز Renep Forterer در سه مرحله به ویژه در فاز آناژن بر روی ریزش مو موثر است.


1- مرحله رشد مو: بیوترینین سیگنال مورد نیاز برای رشد مو را فعال می کند.


2- مرحله تقویت مو: بیوترینین به همراه اسانس پرتقال و اسطوخودوس به طور موثر تارهای مو را تقویت کرده و طول عمر آنها را افزایش می دهد.


3- مرحله ریزش مو: بیوترینین در ترکیب با عصاره شیرین بیان که محیطی را برای حفظ سلامت موها فراهم می کند و چرخه رشد مو را افزایش می دهد.


در نتیجه رشد مو تحریک شده و تارهای مو تقویت می شوند. در واقع فاز رشد مو طولانی تر شده و مرحله استراحت مو کاهش می یابد.


* PFAFFIA (اختراع انحصاری توسط رنه فورتر):


پافوس یا جینسینگ برزیلی که در جنگل های آمازون یافت می شود، یکی از جالب ترین گیاهان در طب سنتی است. این ترکیب با قدرت منحصر به فرد خود عناصر ضروری برای رشد مو را فراهم می کند به طوری که با تحریک فولیکول های مو باعث افزایش گردش خون و رشد آنها می شود. (فاز آبی)


* CURBICIA (اختراع انحصاری رنه فورتر):


کدو تنبل هیدرولیز شده کوربوزیا نامیده می شود. این ترکیب انحصاری رنه فورترر در کاهش چربی پوست سر موثر بوده و میزان ترشح چربی غدد چربی را به عنوان عاملی برای ایجاد چربی در پوست سر تنظیم می کند. طبق مطالعات انجام شده، Corbusia قادر است تولید چربی پوست سر را تا 82 درصد کاهش دهد. (چربی نامتعادل پوست سر یکی از مهم ترین عوامل ریزش مو است.) (فاز روغن)


* پرتقال تلخ:


این ترکیب دارای طیف گسترده ای از خواص مفید است که منشا آن چین است. پوست و برگ های این نوع پرتقال تلخ چینی سرشار از فلاونوئیدها است که به طور موثری به افزایش قطر دیواره رگ های خونی و در نتیجه جذب بیشتر مواد مغذی کمک می کند. عصاره پرتقال تلخ همچنین از سفت شدن رشته های کلاژن که باعث تخریب فولیکول ها و ریزش مو می شود، جلوگیری می کند. (فاز روغنی)


* شیرین بیان:


شیرین بیان با ماشین در علفزارهای شرق مدیترانه و غرب آسیا رشد می کند. امروزه این ترکیب به دلیل خواص ضد التهابی فوق العاده ای که دارد در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. شیرین بیان استفاده شده در محلول سه فاز رنفورتر باعث کاهش التهاب ریز فولیکول های مو می شود که یکی از مهم ترین عوامل ریزش مو است. (فاز پودری)
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا