خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

پشتیبانی Wimax به روز رسانی Firmware مودم وایمکس مبین‌نت

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام خدمت مشترکین گرامی

برای داشتن سرویس با کیفیت بالا داشتن مودم به روز شده مهم است که با استفاده از Firmware می‌توان آن را به روز کنیم.


  • چرا باید Firmware مودم‌های وایمکس مبین‌نت را به‌روزرسانی کرد؟
  • با ارتقاء فرم‌ویر مودم، برخی مشکلات گزارش شده که ممکن است تعدادی از مشترکان اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت هم‌اکنون با آن مواجه باشند برطرف خواهد شد. بنابراین به تمام مشترکانی که از هر یک از مودم‌های DX-350،،BM8301 ،SWC-9200 ،OX-330P BM632w یا IX-350 استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم با به‌روزرسانی مودم خود، کیفیت ارتباط اینترنتی خود را ارتقاء دهند.

    فرم‌ویر یا میان‌افزار، نرم‌افزار واسطی است که دسترسی به سخت‌افزار را میسر می‌کند و با استفاده از این نرم‌افزار واسط می‌توان تنظیم‌های مورد نظر را روی مودم اعمال کرد. معمولاً با مرور زمان مشکلات نرم‌افزاری ریز و درشتی در فرم‌ویرهای قدیمی یافت می‌شوند. گاهی هم فرم‌ویرهای قدیمی با برخی نرم‌افزارها یا سخت‌افزارهایی که تازه عرضه شده‌اند به خوبی کار نمی‌کنند. بنابراین سازندگان سخت‌افزار گاهی نسخه جدیدی از فرم‌ویر خود را منتشر می‌کنند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنند. در حال حاضر نسخه‌های جدید فرم‌ویر برای برخی از مودم‌های وایمکس مبین‌نت منتشر شده است که مشترکان می‌توانند با به‌روزرسانی مودم خود با استفاده از آن‌ها، عملکرد و انعطاف‌پذیری مودم خود را در شبکه افزایش دهند. برای دریافت نسخه جدید فرم‌ویر مودم خود، در همین بخش می‌توانید آن‌ها را دانلود و بروز رسانی کنید. لطفاً قبل از استفاده از نرم‌افزار بروز رسانی مودم فایل آموزشی آن را به دقت مطالعه کرده و به هشدارهای اعلام شده توجه فرمایید.
    جهت به روز رسانی فرم ور مودم خود به
    صفحه مودم‌ها مراجعه کنید.

موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا