خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

تست سرعت دانلود

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
[h=3]تست سرعت دانلود
[/h] یکی از شیوه*هایی که به مشتریان کمک می*کند تا از کیفیت سرویس خود اطمینان حاصل کنند، تست سرعت دانلود است. شما می**توانید برای انجام این تست این جا کلیک کنید و پس از ورود به صفحه تست سرعت دانلود، سرعت دانلود سیستم خود در صفحه*های وب را بسنجید. به خاطر داشته باشید که برای مشاهده این صفحه باید نرم*افزار (Java Runtime Environment (JRE را بر روی سیستم خود نصب کنید.

دانلود نرم*افزار (Java Runtime Environment (JRE برای سیستم عامل ویندوز 32bit حجم فایل: ۳۰٫۲ مگابایت

دانلود نرم*افزار (Java Runtime Environment (JRE برای سیستم عامل ویندوز 64bit حجم فایل: ۳۱٫۶ مگابایت
دانلود نرم*افزار (Java Runtime Environment (JRE برای سیستم عامل Mac حجم فایل: ۵۰٫۵ مگابایت


همچنین به هنگام انجام این تست نکات زیر می*تواند مورد توجه شما قرار بگیرد:



  • این سامانه به منظور ارائه امکان بررسی سرعت مشترکین سرویس*های اشتراکی اینترنت پرسرعت مطابق مصوبه ۱۵۲ کمیسیون تنظیم مقررات ایجاد شده است که کیفیت و سرعت دست*رسی مشترکین در شبکه شاتل را می*آزماید.
  • پیش از انجام تست، از مناسب بودن پارامتر*های فیزیکی خط DSL خود شامل نویز و سینگنال اطمینان حاصل کنید. در صفحه محتوای آموزشی سایت شاتل، در بخش "بررسی پارامتر*های کیفی سرویس ADSL" توضیحات کاملی در این خصوص ارایه شده است. افزون بر این در صورت ابهام می*توانید با کارشناسان پشتیبانی فنی شاتل در ارتباط باشید.
  • در هنگام تست، نباید هیچ نرم*افزار یا سیستم دیگری در حال استفاده باشد. در غیر این صورت نتایج دقیق و قابل استناد نخواهد بود.
  • توصیه می**شود به منظور اطمینان خاطر از نتیجه، این تست را از طریق اتصال سیستم به وسیله کابل شبکه به CPE انجام دهید. ممکن است به دلیل نویز محیطی، شبکه wireless استفاده شده در محل شما، تاثیر نامطلوب در نتیجه تست داشته باشد.
  • این نکته را به خاطر داشته باشید که سرعت سرویس*های اشتراکی بر اساس "بیت بر ثانیه" اعلام می**شود اما سرعتی که به طور معمول نرم*افزارهای دانلود نشان می**دهند، بر اساس "بایت بر ثانیه" است. برای مثال، اگر شما سرویس ۱۲٨ (کیلو بیت بر ثانیه) دارید، در هنگام دانلود توسط Internet Explorer، سرعت متناسب با سرویس شما حداکثر ١٦ "کیلو بایت بر ثانیه" خواهد بود.
بی*تردید، در صورت مغایرت این سرعت با سرویسی که از شاتل دریافت می*کنید، می*توانید برای برطرف ساختن مشکل خود به شیوه*های مختلف با بخش پشتیبانی فنی شاتل ارتباط برقرار کنید و یا با استفاده از بخش*های مختلف پشتیبانی در وب سایت شاتل این مشکل را برطرف سازید.

بی**گمان، ارایه خدمات با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان، همواره یکی از مهم**ترین اهداف شاتل به شمار می**آید.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا