خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

تمدید جشنواره زمستانی شاتل در سراسر کشور

sh_mousazadeh

New member
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-14
نوشته‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0
با توجه به استقبال چشم*گیر مشتریان از جشنواره فروش زمستانی شاتل، این جشنواره از تاریخ ششم اسفند ۱۳۹۲ با شرایط جدید تا پایان روز ۲٦ اسفند ۱۳۹۲ تمدید می*شود.

در این جشنواره مشتریان جدید در صورت خرید سرویس در دوره جشنواره می*توانند از شرایط و تخفیف*های ویژه*ای همچون استفاده از بسته* طلایی یک سال اینترنت، مودم زایکسل و نصب و راه*اندازی رایگان سرویس برخوردار شوند.

افزون بر این چنان*چه مشتریان در طی دوره جشنواره برای خرید مودم P-660RU-T1 زایکسل از شرکت شاتل اقدام کنند، بسته به نوع سرویسی که خریداری می*کنند، از تخفیف*های ویژه در هزینه مودم بهره*مند خواهند شد.

در این جشنواره فروش مودم*های وایرلس P660HNU-T1 و DEL1201-T10A/B&W زایکسل نیز با بسته*های ترافیک رایگان برای سرویس*های خانواده Eco همراه خواهد بود.

این جشنواره در کلیه**ی شهرها در سراسر کشور به جز شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن، شهرکرد و شهرهای استان مازندران برگزار خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می*توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ و یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور این*جا کلیک کنید.

امید است این شرایط جدید، بتواند خشنودی بیش از پیش مشتریان خانواده**ی بزرگ شاتل را فراهم سازد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا