خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

توضیح مختصری در مورد لایسنس کنترل پنل ها

ehsannasr

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-01-03
نوشته‌ها
211
پسندها
0
امتیازها
0
تعدادی از راهکارهای افزایش رتبه ی سایت در گوگل

محاسبه رتبه صفحات

رتبه در گوگل یا هر موتورجستجو گر دیگر عبارت است از الگوریتم آنالیز لینک بر پایه کلمات کلیدی برای موتور جستجو گر که توسط آن اهمیت و قدرت لینک ها در پایگاه داده ی موتور جستجو ارزیابی و محاسبه می شود .این الگوریتم در تمام موتورهای جستجو گر به یک شکل عمل نمی کند در حالت کلی رتبه صفحات با تعداد بک لینک های موجود در صفحه وب سایت قابل ارزیابی و محاسبه است .
لینکهای موجود در یک صفحه ی وب سایت می تواند :
• Backlinks
• Inbound links
• Internal Links
• External Links
• No-Follow Links
• Do-Follow Links
تمام موتور های جوستجو مثل گوگل و بینگ و یاهو و… این ۶ لینک را برای ارائه رتبه کلمه کلیدی به صفحه ی وب سایت بررسی می کنند و یک نمره از ۱ تا ۱۰ به آن اختصاص می دهند.اما در این بین چگونگی ایجاد این لینک ها در صفحه ی وب سایت و همچنین چگونگی بالا بردن این نمره در صفحه ی وب سایت را در زیر بررسی خواهیم کرد.

نکات مهم در افزایش رتبه سایت بعد از طراحی وب سایت
محتوا و مطلب و تاثیر آن در رتبه بندی و سئوی سایت
در سال ۲۰۱۲ گوگل الگوریتمی را معرفی کرد که به جای تاکید بر روی کلمات کلیدی بر روی محتوای وب سایت ، بعد از طراحی سایت تاکید داشت .لذا با توجه به این نکته لازم است برای ارتقای رتبه و رنکینگ صفحات در طراحی سایت از محتوایی استفاده کنیم که بازدیدکنندگان را وادار کند برای بارهای متوالی به وب سایت مراجعه کند و سایت را برای خود یک منبع اطلاعاتی خوب بداند.برای این کار شما نیاز به یک نفر دارید تا از سایت پشتیبانی کند و هر روز محتوای سایت را بروز کند چرا که تولید محتوا برا وب سایت بعد از طراحی سایت از وظایف متخصص سئو نیست .

ثبت وب سایت در دایرکتوری بعد از طراحی وب سایت
این واضح است که هرچه تعداد لینکهایی که به وب سایت ختم می شود بیشتر باشد رتبه ی سایت بالا خواهد رفت . برای این کار باید بعد از طراحی سایت ، سایت را در یکی از دایرکتوری ها ثبت کنید که در زیر به معروفترین آنها اشاره شده است.
• DMOZ
• Yahoo Directory
• Best of the Web
• Ezine Articles
• Article Base
• Go Articles

ارسال مطلب و نظر در وبلاگ ها
بعضی از وبلاگها این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا اینکه به صورت میهمان بتوانند مطلب ارسال کنند . برای این کار ابتدا وبلاگهایی که دارای رنکینگ بالا می باشند را شناسایی کنید و در این وبلاگها مطلب ارسال کنید. در این وبلاگها حتی می توانید به نوشته های دیگر کاربران نظر بدید در این نظرات می توانید لینک سایت خود را نیز وارد کنید.اگر مدیران وبلاگ لینک ها را تایید کنند در رتبه سایت شما در آینده ی نزدیک تاثیر خواهد گذاشت.

تبادل لینک با سایت های دارای رنکینگ بالا
تبادل لینک یکی از قدیمی ترین روشهای افزایش رنکینگ می باشد که هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد برای استفاده از این تکنیک نیز از سایت هایی با رنکینگ بالا استفاده کنید.

بروز رسانی وب سایت
گوگل سایتهایی را که دائما در حال بروز رسانی محتویات خود هستند را بیشتر دوست دارد و برای آن ها ارزش قائل می شود . رتبه ای آنها را با کیفیتی عالی بالا می برد ، بنابر این سعی کنید سایت خود را همیشه بروز نگه دارید.

ثبت وب سایت در شبکه های اجتماعی
بعد از طراحی سایت سعی کنید حتما یکی از گزینه های افزایش ترافیک سایت ثبت وب سایت در شبکه های اجتماعی باشد.با ثبت وب سایت در شبکه های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن سایت شما در این شبکه ها ترافیک سایتتان به شدت بالا خواهد رفت .در زیر به معروف ترین شبکه های اجتماعی اشاره ای شده است :
• Facebook
• Google Plus
• Squidoo
• Digg
• Hub Pages
• Stumble Upon
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا