خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

ثبت شرکت چیست؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام و احترام

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی جهت دستیابی به سود و منفعت می‌توانند توانایی‌های خود را اعم از سرمایه تخصص و ارتباطات در کنار یک‌دیکر قرار دهند که مجموع این توانایی‌ها در کنار هم می‌بایست تحت چهارچوب خاص با عقد قراردادی مابین این افراد صورت پذیرد و شرکت‌ها نوع خاصی از این قراردادها هستند که هر کدام از انواع شرکت‌ها شامل (مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی...) چهارچوب و تعریف خاصی از ارتباطات ما بین شرکاء و سهام‌داران و همچنین ما بین شرکا و اشخاص ثالث (خارج از شرکت) را بیان می‌دارد.


1445351007581.jpg



مؤسسات غیر تجاری اشخاصی حقوقی هستند که فقط در زمینه امور خدماتی مشغول هستند و برخلاف شرکت‌ها جنبه تجارتی ندارند. مؤسسات غیر تجاری به دو قسم می‌باشند. انتفاعی و غیرانتفاعی. مقصود از مؤسسات انتفاعی اشخاصی حقوقی می‌باشند که مقصود از تشکیل آنها جلب منافع و تقسیم سود بین اعضاء خود می‌باشد و مؤسسات غیرانتفاعی جهت تقسیم منافع و تقسیم سود تشکیل نشده‌اند و مانند انجمن‌ها و سندیکاها، اتحادیه‌ها، احزاب و دستجات سیاسی و NGO ها می‌باشد. جهت ثبت مؤسسات غیرانتفاعی باید از سازمان‌ها یا وزارتخانه‌های مربوطه مجوزات حاصل گردد.

جهت ثبت شرکت، تغییرات و... با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.
06132927597
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا