خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

حذف آنتی ویروس BullGuard Internet Security از سیستم

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
اگر شما قصد دارید تا آنتی ویروس BullGuard را از روی سیستم خود حذف کنید این متن به شما کمک می کند تا این عمل را انجام دهید.

پروسه حذف نرم افزار میتواند از طریق ابزار موجود در پوشه BullGuard یا از طریق Panel Control و گزینه Add or Remove Programs در ویندوزهای (XP,2000) و گزینه Program and Features در ویندوزهای (Vista,7) انجام شود.

لطفا پیش از شروع عملیات حذف ابتدا تمامی فایلهای باز و در حال کار را بسته و ذخیره نمائید. در طول این عملیات ممکن است سیستم شما Restart شود و در صورتیکه فایلهای خود را ذخیره نکرده باشید دچار خسارات جبران ناپذیری شوید.

در مرحله اول صفحه زیر به نمایش در می آید کلید Next را انتخاب کنید.

1412337606521.png


در صفحه بعد به شما پیشنهاد داده می شود که تنظیمات فعلی موجود بر روی سیستم را حفظ کنید، درصورتیکه قصد دارید نسخه جدیدی از این نرم افزار را مجددا نصب کنید این گزینه به شما کمک می‌کند تا از صرف وقت برای انجام تنظیمات مجدد بپرهیزید.

این تنظیمات شامل: تمامی پروفایل‌های آنتی ویروس، تنظیمات Firewall، تنظیمات مربوط به Back up ، تنظیمات مربوط به ایمیل های مزاحم (Spam) و سایر تنظیمات مربوط به نرم افزار می باشد. توصیه می شود که اگر قصد نصب مجدد آنتی ویروس BullGuard را دارید این تنظیمات را حفظ کنید تا پس از نصب مجدد آنتی ویروس نیازی به انجام تمامی مراحل تنظیم آنتی ویروس نداشته باشید.

1412337606552.png


پس از انجام عمل فوق پروسه حذف ادامه پیدا می کند لطفا اجازه دهید تا این مرحله به صورت کامل انجام شود . اگر به هر دلیلی این مرحله به درستی انجام نشود یا پیش از انجام کامل صفحه را ببندید عملیات حذف به درستی انجام نشده و در زمان نصب مجدد نرم افزار BullGuard با مشکل مواجه می شوید.

1412337704461.png



در آخرین صفحه از شما خواسته می شود تا سیستم خود را مجددا راه اندازی (Restart) کنید لطفا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا پروسه حذف به پایان برسد.

1412337704482.png


در صورتیکه قصد دارید تا نسخه جدیدی از BullGuard را مجددا نصب کنید پیش از هرگونه اقدامی سیستم خود را Restart کنید . برخی از سرویس های موجود بر روی آنتی ویروسی که قصد حذف آن را دارید فقط در زمان Restart حذف شده و بدون انجام این مرحله نمی توانید نسخه دیگری از آنتی ویروس BullGuard را بر روی سیستم خود نصب کنید.


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا