خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

خرید اینترنتی تولوئن

iranmol

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-12-10
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
تولوئن چیست؟

تولوئن که به عنوان toluol نیز شناخته می شود، یک هیدروکربن آروماتیک، غیر قطبی، بی رنگ، نامحلول در آب با فرمول C7H8 است. که از یک گروه CH3 متصل به یک گروه فنیل تشکیل می شود.
متیل بنزن به طور طبیعی از روغن خام بدست می آید. و یک محصول جانبی در تولید بنزین و تولید کک از ذغال سنگ است. جداسازی نهایی و تصفیه توسط هر یک از تقطیر یا فرآیندهای استخراج با حلال مورد استفاده برای آروماتیک BTX (بنزن، تولون، زایلین و ایزومرهای) انجام می شود.
قیمت تولوئن
گریدها :
تولون با گرید های زیر در بازار موجود است. این گرید ها عبارتند از :


· 99.9% : این درصد خلوص توسط پتروشیمی های اصفهان و بندر امام تولید شده است.
· 98 % : توسط پتروشیمی تبریز تولید می شود.
· 85 % : توسط پتروشیمی تبریز تولید می شود.
· تولید کننده مواد شیمیایی
تولید تولوئن

این ترکیب به طور طبیعی و در مقادیر کم در نفت خانم و درخت تولو وجود دارد. و یک محصول جانبی در تولید بنزین توسط یک اصلاح کننده کاتالیزوری یا کراکر اتیلن و محصول جانبی تولید کک از زغال سنگ است. جداسازی و خالص سازی نهایی توسط هر یک از فرآیندهای تقطیر یا استخراج با حلال مورد استفاده برای آروماتیک های BTX (ایزومرهای بنزن، تولوئن و زایلن) انجام می شود. برای دریافت قیمت زایلن کلیک کنید.
سایر مسیرهای آماده سازی آن عبارتند از :
این ماده تجاری را می توان، با روش های مختلف تهیه و تولید کرد. به عنوان مثال، این ترکیب، از واکنش بنزن با متانول در حضور اسید، تولید می شود.


انواع تولوئن موجود در بازار



· تولون پتروشیمی اصفهان
· تولون تبریز
· مرک
· آزمایشگاهی
· تولوئن خشک
· تولون صنعتی
1-8.تولوئن پتروشیمی اصفهان

تولوئن پتروشیمی اصفهان تولید داخل، مایعی بی رنگ، شفاف با بویی شبیه بنزن است که کاربرد فراوانی در حلال های شیمیایی و مواد اولیه دارد. تولوئن اصفهان، یکی از با کیفیت ترین مواد شیمیایی تولید شده در داخل کشور به شمار می آید. این ماده شیمیایی، با قیمت مناسب عرضه می گردد. برای خرید تولوئن پتروشیمی اصفهان با مشاوران ایران کم اکس در ارتباط باشید.
2-8. تولوئن تبریز

تولوئن تبریز و اصفهان، از باکیفیت ترین، تولون های تولید شده در داخل کشور به حساب می آیند. دقت داشته باشید که این ماده های تجاری به سهولت در دسترس هستند. و از قیمت مناسب و رقابتی دارند.
ایران کم اکس، یکی از بزرگترین تامین کننده های مواد شیمیایی وارداتی و داخلی صنعتی است. برای خرید تولوئن تبریز از بزرگترین توزیع کننده مواد شیمیایی
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا