خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

خرید دامنه .com

eh3an2017

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-05-09
نوشته‌ها
248
پسندها
0
امتیازها
0
[h=2]خرید دامنه .com[/h]برای هر وب سایت خرید دامنه الزامی است. دامنه وب سایت به آدرسی گفته می شود که هر کاربر برای ورود به وب سایت بایستی آن را در مرورگر خود وارد کند.
آدرس هر وب سایت از دو قسمت دامنه و پسوند آن ایجاد شده است. پسوند در آدرس وب سایت انواع مختلفی دارد، که هنگام خرید دامنه می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. البته معنی و مفهوم هر کدام از آن تا حدی متفاوت بوده و مختص به یک نوع کسب و کار می باشد.
قسمت اصلی دامنه بایستی حداقل از 3 حرف تشکیل شده باشد و ماکزیمم حروف قابل استفاده در آن 63 حرف می باشد، بهتر است در آن از عدد استفاده نگردد.
15.jpg

در هنگام خرید دامنه بایستی به چند نکته راجع به چگونگی برگزیدن یک دامین توجه کرد، به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
بهتر است طول دامنه بیش از حد زیاد نباشد، به این دلیل که به خاطر سپردن آن توسط کاربران وب سایت دشوار خواهد شد. نکته دیگر این است که طوری از حروف استفاده شود که تلفظ آن راحت باشد.
بایستی در انتخاب نوع دامنه سعی شود واژه های مورد استفاده در نام دامنه، با نام شرکت، برند، و یا کسب و کار متناسب باشد. به این ترتیب کاربرانی که قصد ورود به وب سایت شما را دارند، راحت تر می توانند آن را در موتورهای جستجو پیدا کنند.
[h=3]پسوند دامنه .com[/h]پسوندها انواع بسیار زیاد و متنوعی دارند، که هر کدام مخفف واژه ای خاص بوده و در موردی به خصوص به کار می رود.
دامنه .com : این پسوند مخفف واژه Commercial است که به معنی تجارت می باشد. برای شرکت هایی که قصد راه اندازی وب سایت های تجاری دارند، مناسب می باشد. این پسوند در بین همه پسوندها بیشترین میزان استفاده در جهان را دارد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا