خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

خرید محصولات نیلپر از نمایندگی

parmisit

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-07-12
نوشته‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
www.parmisit.com
بهتون پیشنهاد می کنم اگر می خواهید اداره یا محیط کار خودتون رو بروز کنید تا پویایی مجدد به فضای اداره شما برگرده به سایت سان سیت مراجعه کنید. این سایت نمایندگی رسمی برندهایی همچون لیو، نیلپر، هلگر، نظری و... است. جدید این مجموعه اقدام به برگزاری فروش فوق العاده کرده که شما می تونید محصولات نیلپر و لیو رو با 40 درصد تخفیف خریداری کنید.
[h=2]معرفی برند نیلپر[/h]شرکت نیلپر تنها شرکت در ایران است که بیش ۲۰ سال تجربه دارد در تولید صندلی، درصد قابل توجه و زیادی از قطعات و لوازم اولیه این نوع صندلی ها در قسمت داخلی این شرکت تولید می شود. ارتقای توانایی در طراحی، کیفیت محصول و صندلی افزایش یابد، قیمت تمام شده صندلی کاهش یابد و رضایت بیشتر مشتریان جلب شود از اهداف اصلی برند نیلپر است. تفاوت شرکت نیلپر با سایر رقبا در است که نیاز بازار را تامین می کند، مدرن ترین تجهیزات را دارد، رویکرد تولیدات صنعتی دارد، بالاترین کیفیت محصول و صندلی، رضایت مندی خریداران بالا است.

برند نیلپر و لیو این اطمینان را به شما می دهند که مبلمان اداری و صندلی اداری که استفاده می کنید مواد و قطعات سازنده آنها استاندارد های iso2859 را دارد و بر این اساس کشش آن را آزمایش می کنند، رنگ و سایش چرم، پارچه ها به وسیله کارشناسان به طور دقیق کنترل شده و تحویل می دهند. نیلپر به تنهایی توانسته است بهترین صندلی ها را در ایران تولید کند.
صندلی هایی که در برند نیلپر طراحی و تولید می شوند، دوام و مقاومت بالایی دارد و برای این که خیال خریداران را راحت کند برای صندلی های خود برای مدت زمان 2 الی 3 سال خدمات پس از فروش را فراهم کرده است و برند نیلپر به خوبی توانسته است با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. این برند صندلی های معروفی که دارد شامل k600 و k700 است.
شرکت نیلپر تنها شرکتی در ایران است که بیشتر قطعات صندلی و محصولات اداری را در مجموعه خود تولید می کند. هدف اصلی مجموعه نیلپر افزایش کیفیت محصولات با رویکرد افزایش رضایت مشتریان است.

[h=3]خرید صندلی اداری نیلپر[/h]نیلپر یکی از برترین برند های ایرانی در زمینه محصولات اداری است و انتخاب مناسبی برای مدرن کردن دفتر کار می باشد. صندلی های نیلپر به گونه ای طراحی می شوند که فشار از روی ستون فقرات و زانوها برداشته شود. راحتی و کیفیت بی نقص این برند سبب محبوبیت این برند شده است.
1.png
صندلی نیلپر

اگر قصد خرید صندلی اداری را دارید حتما محصولات نیلپر را بررسی کنید. محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای استاندارهای روز دنیا هستند و شما با خرید از این برند برای مدت ها خیالتان از محصولاتی که خریداری می کنید راحت است.
مهم ترین وسیله که برای اداره جات و شرکت ها لازم است، صندلی های اداری نیلپر هستند که می توانند باعث کارایی بهتر شوند و همچنین می توان سلامت جسمی افرادی که کار می کنند را افزایش دهد.
بنابراین اگر صندلی غیر استاندارد و نامناسب باشد می تواند، آسیب ها و مشکلات جدی را برای کارکنان به همراه داشته باشد. برای این که از این موارد جلوگیری شود مدیران باید صندلی هایی را انتخاب و تهیه کنند که استاندارد و ارگونومیک باشد و تمام این ویژگی ها را صندلی های نیلپر دارد.

[h=2]قیمت صندلی نیلپر در سال ۱۴۰۱[/h]شرکت نیلپر یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید صندلی می باشد. این شرکت کار خود را با تولید صندلی کامپیوتر آغاز کرد. پس از مدتی به دلیل کیفیت و متریال مورد استفاده، این شرکت شناخته شد. با شناخته شدن و پیشرفت دست به تولید انواع مبلمان و صندلی کرد. به مرور زمان و بزرگ تر شدن دامنه، این شرکت گام به پیشرفت بزرگی گذاشت و تبدیل به تنها شرکت ایران شد که بسیاری از قطعات اولیه را خود در داخل مجموعه تولید می کند.
1.jpeg
خرید اینترنتی صندلی نیلپر

صندلی های نیلپر به دلیل کیفیت در ساخت و اجناس مورد استفاده با کیفیت، یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین شرکت ها در زمینه تولید صندلی و مبلمان می باشد. تنوع محصول در نیلپر بسیار بالا می باشد و همچنین هر کدام از صندلی ها دارای خصوصیات متفاوتی می باشند. بنابراین قیمت صندلی نیلپر و مبلمان وابسته به نوع، کارایی و جنس به کار رفته در آن محصول می باشد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا