خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود نرم افزار انتقال اطلاعات بین iOS و کامپیوتر - DiskAid 5.10 (دانلود اختصاصی ا

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0
102.jpg


دستگاه هایی که از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS استفاده می کنند (مثل آیفون و آیپد) ، برای تبادل اطلاعات با کامپیوتر محدودیت هایی دارند. اگر این دستگاه ها را به کامپیوتر وصل کنید، فایل ها و پوشه های موجود در آنها به شکلی که در سایر دستگاه ها قابل مشاهده هستند، در دسترس نیست. دلیل این مشکل هم وسواسی است که اپل برای جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به فایل های موجود در دستگاه ها دارد.

اما توسط نرم افزار DiskAid ، انتقال اطلاعات بین دستگاه های مبتنی بر iOS و کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است. با کمک این نرم افزار، شما قادر به مشاهده محتویات حافظه این دستگاه ها (درست مثل یک حافظه USB) خواهید بود و به راحتی می توانید فایل ها و فولدر های دلخواهد خود را کپی کنید.






103.jpg
توسط این نرم افزار که به تازگی جدیدترین نسخه آن، یعنی DiskAid 5.10 نیز منتشر شده است، حتی قادر به مشاهده فایل های سیستمی در دستگاه iPhone یا iPad خود خواهید بود. حتی می توانید جزئیاتی مثل SMS ها، ایمیل ها، و برنامه های نصب شده را از آیفون خود به روی کامپیوتر کپی کنید. با کمک نرم افزار DiskAid ، دیگر کپی فایل های موزیک و عکس به دشواری سابق نخواهد بود. شما قادر خواهید بود به طور مستقیم به فایل ها و فولدر ها در گوشی iPhone و یا تبلت iPad خود دسترسی داشته باشید و محدودیت هایی که اپل قرار داده است را دور بزنید.

نرم افزار DiskAid یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در بین کاربران iOS است. در این مطلب می توانید جدیدترین نسخه این نرم افزار را دانلود کنید.



4.gif
دانلود با حجم 4 مگابایت




دانلود نرم افزار کمکی




6.gif
پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.



 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا