خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود نرم افزار مدیریت انتقال فایل به سرور (اف تی پی) FileZilla 3.6

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0


دانلود نرم افزار مدیریت انتقال فایل به سرور (اف تی پی)
FileZilla 3.6

98.jpg
اگر شما هم دارنده یک وب سایت باشید، حتما سروکارتان به نرم افزارهای انتقال فایل به سرور افتاده است. این نرم افزارها که به ابزارهای اف تی پی (FTP) نیز معروف هستند، برای کپی فایل ها از کامپیوتر شما به فضای ذخیره سازی آنلاین (هاست) و بالعکس استفاده میشوند.

حتما میدانید که برای راه اندازی یک وب سایت علاوه بر دامنه به یک فضای آنلاین یا Host هم احتیاج دارید. به شرکت هایی که در زمینه اجاره فضای آنلاین هاست فعالیت میکنند، هاستینگ هم گفته میشود. وقتی که شما اقدام به خرید یک Host میکنید، شناسه و پسوردی برای دسترسی به این فضای ذخیره سازی آنلاین به شما داده میشود. سپس با نرم افزارهای مدیریت FTP میتوانید به این فضای ذخیره سازی متصل شده و اطلاعات و فایل های سایت خود را روی آن کپی کنید.

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت اف تی پی، نرم افزار FileZilla است. این نرم افزار رایگان که از محصولات بنیاد موزیلا میباشد، دارای محیط و کاربری ساده و امکانات بسیار خوب برای مدیریت فایل FTP است.






99.jpg

اگر از نرم افزار فایل زیلا استفاده کنید، میتوانید به هاست های رایگانی که در خود نرم افزار وجود دارد هم متصل شوید و مراحل کار با سرور FTP را آزمایش کنید و یاد بگیرید.

نرم افزار FileZilla امکان دانلود و آپلود همزمان فایلها را دارد. علاوه بر این از قابلیت ادامه (Resume) نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایل ها را با سرعت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای مدیریت FTP انتقال دهد.


نسخه جدید این نرم افزار مدیریت اف تی پی، یعنی FileZilla 3.6 را دانلود کنید:

4.gif
دانلود با حجم 4.9 مگابایت





دانلود نرم افزار کمکی



 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا