خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود نرم افزار مدیریت محتوای سایت (CMS) دروپال Drupal 7.17

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0
با ارائه انواع سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) که بسیاری از آنها نیز رایگان و متن باز (Open Source) هستند، دیگر نیازی نیست که هزینه هنگفتی برای طراحی سایت خود بپردازید. فقط کافی است تا کمی با کار طراحی سایت آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک سایت حرفه ای را با کمک یکی از این سی.ام.اس ها ایجاد کنید.

یکی از این CMS های رایگان، سیستم مدیریت محتوای دروپال میباشد.

در بین مدیران سایت های فارسی، سیستم Drupal بعد از WordPress و PhpNuke جزو پرطرفدار ترین سیستم های مدیریت وب سایت است. در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه دروپال فارسی و انگلیسی را دانلود کنید.







یکی از نقاط قوت دروپال، امنیت آن در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوای وب سایت است. این سیستم هم مثل وردپرس و پی.اچ.پی.نیوک توسط زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و رایگان و Open Source است.


اگر شما با برنامه نویسی PHP آشنایی داشته باشید میتوانید تمام قسمت های وب سایت را به دلخواه خود تغییر دهید و یا امکانات بیشتری به آن اضافه کنید. البته بدون آشنایی با این زبان هم امکان ایجاد و مدیریت یک سایت کامل را خواهید داشت.

دروپال هم مثل سایر سیستم های مبتنی بر PHP ، از بانک اطلاعاتی MySQL استفاده میکند. شما برای راه اندازی سایت خود علاوه بر این نرم افزار مدیریت محتوا، به یک فضای هاست لینوکس و یک دامنه (Domain) نیز احتیاج دارید.



آخرین نسخه دروپال، یعنی Drupal 7.17 را میتوانید در دو نسخه انگلیسی و فارسی از سایت سرزمین دانلود دریافت نمایید:

4.gif
دانلود نسخه فارسی - با حجم 2.7 مگابایت
4.gif
دانلود نسخه انگلیسی - با حجم 2.6 مگابایت

2.png
پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا