خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دانلود نرم افزار هوشمند بکاپ گیری از درایور نصب شده سخت افزارها Driver Genius 12

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0


دانلود نرم افزار هوشمند بکاپ گیری از درایور نصب شده سخت افزارها
Driver Genius 12
12.jpg
هر کدام از سخت افزارهایی که روی کامپیوتر نصب شده اند، درایور مخصوص خود را دارند. هر چند ویندوز به صورت خودکار بیشتر سخت افزارها را نصب میکند، ولی استفاده از درایور مخصوص اولویت دارد. معمولا به همراه هر سخت افزار (مثل مادربرد، کارت گرافیک و صدا، مودم، و ...) CD درایور آن نیز ارائه میشود.

اگر نصب درایور تک تک سخت افزارها بعد از نصب ویندوز برای شما دشوار است، میتوانید توسط یک نرم افزار جالب و کاربردی، از درایور های نصب شده بکاپ بگیرید. سپس هر بار که ویندوز خود را عوض کردید به راحتی میتوانید درایور کلیه سخت افزار ها را با یک کلیک نصب کنید! همچنین اگر لپتاپ یا کامپیوتری دارید که کلیه درایورهای آن نصب شده ولی CD درایور های آن را گم کرده اید (و یا از اول هم نداشته اید) این نرم افزار کمک زیادی به شما خواهد کرد.

نرم افزار Driver Genius مخصوص همین کار است. این برنامه میتواند کلیه درایور های نصب شده در ویندوز را شناسایی کرده و از یک، چند، و یا همه آنها بکاپ بگیرد. این بکاپ به صورت یک فایل اجرایی ذخیره میشود. یعنی برای نصب مجدد درایورها نیازی به نصب برنامه Driver Genius ندارید.






13.jpg
امکان شناسایی و حذف درایورهای قدیمی و بدون استفاده، و همچنین ارائه اطلاعات کامل در مورد سخت افزارهای کامپیوتر شما، از سایر قابلیت های این نرم افزار است.


نسخه جدید نرم افزار بکاپ گیری از درایور نصب شده سخت افزارها، Driver Genius 12 را دانلود کنید:

4.gif
دانلود با حجم 15.8 مگابایت





دانلود نرم افزار کمکی



6.gif
پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا