خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

درمان قطعی بواسیر هموروئید شقاق فیشر بدون دارو و جراحی در پرتو کلینیک

mahsa.23

Member
تاریخ ثبت‌نام
2017-02-18
نوشته‌ها
157
پسندها
0
امتیازها
16
وب سایت
partoclinic.com
partoclinic1.jpg

دیگر نیازی نیست برای درمان بیماری هایی مثل بواسیر، شقاق یا فیستول پنهانی درد بکشید و یا از مراجعه به پزشک برای درمان خجالت بکشید. در پرتو کلینیک تمامی بیماری های نشیمنگاهی به لطف یک انقلاب در درمان لیزری که نوید بهبودی سریع و بدون درد و خونریزی را می دهد، قابل درمان است. از حالا به بعد دیگر جراحی سنتی با تیغ و چاقوی دردناک را فراموش کنید و برای درمان با لیزر آماده شوید.
takpezeshk
بواسیر، شقاق، سینوس های پیلونیدال و فیستول – بیماری هایی که با صدایی آرام زمزمه می شوند و تصاویری از درد طاقت فرسا و ناراحتی شرم آوری را تداعی می کنند. اما خبر خوش اینست که در کلینیک parto، این بیماران به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری یا بیهوشی معالجه و درمان می شوند.

مشکلات و بیماری های نشیمنگاهی مثل بواسیر، فقط مختص ایرانی ها نیست و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند. امروزه به دلیل زندگی مدرن، بی تحرکی و مصرف غذاهای فست فود، این بیماری ها در تمام دنیا رو به گسترش و شیوع می باشد.

در ادامه با این بیماری ها و چگونگی درمان آن ها در پرتو کلینیک بیشتر آشنا می شویم:

از تابو تا درک بیماری های نشیمنگاهی​

منظور ما از بیماری های نشیمنگاهی، بیماری های مرتبط با ناحیه مقعد است که شامل بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول، آبسه مقعدی و … می شود. علائم هریک از این بیماری ها مختلف است و روش های درمان آن ها نیز گوناگون است. پرتو کلینیک با داشتن تیمی از پزشکان فوق متخصص و پیشرفته‌ترین و بروز ترین امکانات و تجهیزات پزشکی در این زمینه بهترین روش درمان را برای بیماران عزیز در نظر می گیرد.

هموروئید یا بواسیر​

درمان بواسیر در پرتو کلینیک


رگ های خونی متورم و ملتهب در اطراف مقعد که باعث خونریزی، خارش و احساس سوزش می شود. بواسیر تقریباً نیمی از جمعیت بالای 50 سال را تحت تأثیر قرار می دهد، اما بیشتر افراد به دلیل خجالت و حساس بودن ناحیه موردنظر از بیان آن و اقدام برای درمان خودداری میکنند، در نتیجه عارضه روز به روز پیشرفت کرده و روند بهبودی سخت‌تر خواهد شد.


بواسیر می تواند در داخل راست روده ایجاد شود که به آن هموروئید داخلی می گویند و یا در زیر پوست اطراف مقعد ایجاد شود (هموروئید خارجی)
شابع ترین علائم بواسیر:

  • خونریزی: مشاهده خون در مدفوع یا خونریزی مقعدی از علائم رایج بواسیر است که معمولاً موقع اجابت مزاج یا پس از دفع مدفوع، فرد روی دستمال توالت خون مشاهده می کند.
  • بیرون زدگی یا گوشت اضافی مقعدی: در برخی از گرید های هموروئید توده هایی به شکا گوشت اضافه از مقعد بیمار بیرون می زند و عمل دفع را برای او دشوار می کند. ممکن است داخل این توده ها خون جمع شود و به پرولاپس یا ترومبوزه تبدیل شود.
  • درد مقعدی که فرد را هنگام نشستن اذیت می کند و موجب اخلال در روند زندگی روزمره او می شود.
  • خارش و سوزش مقعد: با تحریک و التهاب پوست ناحیه مقعد فرد علائمی مثل سوزش و یا خارش مقعدی را تجربه می کند که هنگام اجابت مزاج بیشتر او را آزار می دهد.
  • دفع مدفوع ناقص و ناکامل: توده ها و عروق متورم هموروئیدی باعث احساس دفع ناقص و سنگینی در فرد خواهد شد انگار که تمامی مدفوع خارج نشده و روده ها به طور کامل تخلیه نشده باشد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا