خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

درمان کیست مویی با طب سنتی - کلینیک عابدیان

yegane@27

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-11
نوشته‌ها
17
پسندها
0
امتیازها
1
وب سایت
darmantehran.com
درمان کیست مویی با طب سنتی - مرکز درمان تهران

بیماری کیست مویی نوعی بیماری نشیمنگاهی است. با برگشت مو به داخل پوست حفره یا برآمدگی روی پوست ظاهر میشود، که همان کیست است. شایع ترین موضع برای ایجاد کیست پایینتر از کمر و بین دو کفل است. نشانه هایی آزار دهنده ای مثل درد، خونریزی، خارش، سوزش، ترشحات عفونی همراه این بیماری برای فرد ایجاد میشوند.


بسیاری از بیماران تمایل دارند، از روشهای درمان کیست مویی با طب سنتی برای برطرف کردن بیماری خود استفاده کنند.
درمان سنتی کیست مویی

درمان این بیماری با روشهای سنتی قدمتی دیرینه دارد. پزشکان از داروهای مختلفی برای درمان این بیماری استفاده می کردند. به طور مثال از انواع روغن های ضد التهاب مثل روغن نارگیل، روغن درخت چای، کرچک می توان برای درمان استفاده نمود. در برخی موارد نیز استفاده از داروهای گیاهی توصیه میشود. البته انجام روش هایی نظیر زالو درمانی نیز رواج داشته است.
امروزه پزشکان انجام چنین درمان هایی را منع می کنند. زیرا این درمان ها به برطرف کردن بیماری کمک نمی کنند، بلکه در بهترین شرایط می توانند موقتاً التهاب و عفونت زخم را تسکین دهند. حتی مصرف داروهای شیمیایی و آنتی بیوتیک ها نیز نمی تواند درمان قطعی بیماری باشد. برای اینکه کیست برطرف شود، باید این موضع به طور کامل تخلیه گردد تا از عود مجدد بیماری جلوگیری شود.
در حال حاضر دیگری نیازی به نگرانی برای جراحی و عوارض بعدی آن نیست. امروزه روشهای نوین، مثل درمان کیست مویی با لیزر به کمک بیماران آمده و بدون هیچ عارضه و مشکلی سرپایی و بدون درد یا خونریزی بیماری را رفع می کند.



مضرات درمان کیست مویی با طب سنتی

هزینه، زمان و خجالت بیماران از معاینه موجب شده تمایل بیشتری به درمان های سنتی داشته باشند، در صورتی که با این کار وقت و هزینه بیشتری را صرف می کنند.
پیشرفت بیماری مهمترین مشکلی است که برای این دست از بیماران رخ میدهد. در واقع بیماران با انجام درمان های سنتی روند صحیح درمان را با تاخیر شروع می کنند. همین امر موجب پیشرفت بیماری و وخیم تر شدن شرایط می شود.
خوب است بدانید، همیشه هم روش های سنتی بدون عوارض نیستند. در مواردی مشاهده شده، استفاده از درمان طب سنتی کیست مویی التهاب و عفونت زخم را شدت بخشیده است. پس قبل از هر اقدامی با پزشک خود مشورت نمایید.


منبع درمان کیست مویی با طی سنتی -
https://darmantehran.com/pilonidal-sinus/traditionl-medicine/
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا