خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

دیجیتال مارکتینگ با گوگل؟؟!!

sere

New member
تاریخ ثبت‌نام
2019-10-12
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
sellfree.ir
سئو مهم‌ترین ابزار گوگل برای دیجیتال مارکتینگ است. استفاده ی بهینه از کلمات کلیدی در محتوای سایت باعث می‌شود تا افراد وقتی‌ که از موتورهای جستجوی گوگل استفاده می‌کنند، سایت شما در اولین رده‌های پیشنهادی باشد. با استفاده از این ابزار می‌توانید بهترین بازخورد را در سایت خود داشته باشید و افرادی که نیاز به محتوای شما دارند را به سمت خود هدایت کنید. اهمیت این موضوع زمانی نشان داده می‌شود که گوگل به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم دنیا، میلیون‌ها کاربر روزانه به آن مراجعه می‌کنند و شما با استفاده از سئو مناسب می‌توانید به تعداد بالایی از این کاربران دست پیدا کنید.


دیجیتال مارکتینگ با استفاده از گوگل:
امروزه بیشتر افراد برای خریدهای روزانه و در کل، هر چیزی که نیاز دارند، از اطلاعات گرفته تا محصول و خدمات به سایت گوگل مراجعه می‌کنند تا بتوانند سایت مناسبی که مدنظرشان است پیدا کنند. گوگل نیز برای اینکه بتواند افراد را به مقصود خود نزدیک‌تر کند، از سئو استفاده می‌کند. بنابراین شما در بهبود سایت خود باید سئو را مدنظر قرار دهید تا بتوانید کسب و کار خود را به افراد بیشتری نشان دهید. جالب اینجاست که درصد بالایی از افرادی که به دنبال سایت‌های معتبر هستند، در دسته مشتریان بالقوه قرار می‌گیرند.


به عنوان مثال یکی از بارزترین این سایت‌ها که در سئو و بهینه‌سازی آن توانسته دارای موفقیت چشمگیری باشد، سایت دیجی کالا است. این سایت با استفاده از سئوی خوب و هوشمندانه و استفاده درست از کلمات کلیدی، توانسته است با مشتریان خود بیشتر در ارتباط باشد. این سایت با هوشمندی که در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از گوگل داشته، قادر شده که رتبه بالایی در گوگل پیدا کند، تا جایی که بیشترین جستجو را در گوگل از آن خود کرده است.


البته باید این را در نظر داشته باشید که فقط استفاده از کلمات کلیدی در رتبه‌بندی سایت شما تأثیر ندارد و عوامل مهمی مانند طراحی سایت، مالکیت دامنه و طبقه‌بندی لینک‌ها نیز در این امر مؤثر است. برای اینکه بتوانید دیجیتال مارکتینگ با استفاده از گوگل را به بهترین نحو انجام دهید لازم است که با آخرین تغییرات گوگل سایت خود را بروز رسانی کنید. سایت گوگل معمولاً بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار در سال الگوریتم خود را تغییر می‌دهد. برای اینکه سایت کاربر پسندی داشته باشید و همیشه در رتبه‌های اول قرار بگیرید باید با این تغییرات همگام شوید و با آن‌ها آشنا باشید. این بروز رسانی را در دیجیتال مارکتینگ خود اعمال کنید تا بتوانید به نسبت رقبای خود عقب نمانید.
برای اینکه بتوانید در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از گوگل موفقیت بیشتری داشته باشید باید سایت خود را بهینه‌سازی کنید.
 

zeinab

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-06-27
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی توانسته است در حوزه طراحی سایت، سئو و شبکه‌های اجتماعی با داشتن بیش از 100 نمونه کار موفق و بهینه سازی هزاران کلمات کلیدی، اعتماد مشتریانش را همواره جلب نماید. کافیست یکبار امتحان کنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا