خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

خدمات پشتیبانی ADSL راهنمای داشبورد سامانه مشتریان فن‌آوا

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
ورود مشترکین



به منظور آشنایی بیشتر با سامانه مشتریان، راهنمای زیر را مطالعه بفرمایید.

  • راهنمای داشبورد
اولین بخشی که پس از ورود به سامانه قابل مشاهده می‌باشد داشبورد است. هدف از طراحی این قسمت ارائه گزارشی کامل از نحوه استفاده از خدمات و همچنین ایجاد فرم‌های ساده و کاربردی برای انجام سریع‌تر خدمات موجود در سایت می‌اشد.

3.png


همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، در این صفحه اطلاعات کاملی شامل موارد زیر ارائه شده است:


  • وضعیت ترافیک
شامل اطلاعاتی در خصوص وضعیت استفاده شما از ترافیک مجاز می‌باشد. بر اساس نوع سرویسی که انتخاب نموده‌اید در این قسمت میزان مصرف و میزان باقی مانده ترافیک شما قابل مشاهده می‌باشد.

  • مشخصات دوره سرویس
میزان استفاده از سرویس بر اساس تعداد روز قابل ملاحظه می‌باشد. تعداد کل روزهای مربوط به دوره و تعداد روزهای سپری شده به همراه تعداد روزهای باقی مانده، در این قسمت، قرار داده شده است.
در صورتی که مدت زمان دوره یا ترافیک شما به پایان رسیده باشد پس از ورود به این صفحه پیامی به شما نمایش داده می‌شود.

4.png


با توجه به این که شما در چه وضعیتی قرار دارید (اتمام دوره یا اتمام ترافیک)، نوع پیامی که نمایش داده می‌شود متفاوت می‌باشد. دکمه‌ای در زیر پیام قرار داده شده است تا شما را به سرعت به یکی از قسمت‌های تمدید دوره یا خرید ترافیک منتقل نماید.

لازم به ذکر است در زمان نمایش پیام برای بستن آن (برای نمایش صفحه داشبورد) کافی‌ست بر روی یک نقطه خارج از پیام کلیک کنید.

  • آخرین پیش فاکتور
در صورتی که مدت دوره شما در حال اتمام است و یا برای خریداری گیگ اضافه از طریق صفحه خرید ترافیک اقدام به خریداری ترافیک نموده باشید، بیش فاکتوری به صورت اتوماتیک توسط سیستم ایجاد می‌گردد. در صفحه " آخرین پیش فاکتور‌ها" می‌توانید بر اساس نوع درخواست‌های خود اقدام به ملاحظه و پرداخت پیش فاکتور نمایید.

5.png



6.png



نکته مهمی که در اینجا می‌بایست به آن اشاره گردد آن است که، در صورتی که مایلید قبل از پرداخت پیش فاکتور از ریز اقلام مربوط به آن آگاهی یابید، در صفحه "آخرین پیش فاکتورها" و در جدول مربوطه بر روی یکی از خصوصیات پیش فاکتور یعنی "شماره پیش فاکتور" یا "نمایش جزئیات " کلیک کنید.
با انجام این کار وارد صفحه نمایش جزئیات پیش فاکتور مورد نظر می‌شود در این صفحه همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده می‌باشد، می‌توانید ضمن ملاحظه ریز اقلام از طریق درگاه‌های اینترنتی بانکی نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

  • پرداخت پیش فاکتور از طریق پایانه بانکی (پرداخت آنلاین)
پس از انتخاب بانک و کلیک بر روی دکمه "پرداخت آنلاین" شما به بخش پرداخت الکترونیک یکی از بانک‌های طرف قرارداد ما (بر اساس انتخاب بانک) منتقل می‌شوید.

7.png

در این بخش، اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از شماره 16 رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده است.
8.png
کد سه یا چهار رقمی CVV2 که روی کارت بانکی يا پشت آن درج شده است.
9.png

رمز اینترنتی (رمز دوم): برای فعال کردن رمز دوم یا رمز اینترنتی خود کافی‌ست از طریق خودپرداز یکی از شعبه‌هایی که کارت بانکی شما متعلق به آن می‌باشد، رمز دوم خود را فعال کنید. برای دریافت رمز اینترنتی باید در دستگاه خودپرداز، به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. هم‌چنین می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک‌های عضو شتاب (بانکی که در آن حساب دارید) درخواست دریافت رمز دوم (به منظور استفاده از خدمات بانک‌داری الکترونیک) نمایید. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کرده‌اید، می‌توانید به جای ماه عدد 12 و به جای سال عدد 99 را قرار دهید (در برخی از کارت‌های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست).

10.png

در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، بانک مقصد شما را به سایت my.fanava.net باز می‌گرداند و می‌توانید اطلاعات مربوط به تراکنش را ملاحظه نمایید.

  • ثبت فیش واریزی
قبل از اینکه در مورد این بخش صحبت کنیم لازم است خاطر نشان شود که با توجه به سهولت و سرعت روش پرداخت اینترنتی و تهیه ساز و کارهای استفاده از این روش در سامانه، بهتر است به جای استفاده از روش‌های دیگر، برای پرداخت وجه پیش فاکتورها، از روش پرداخت اینترنتی استفاده نمایید.
در صورتی که وجه مربوط به پیش فاکتور را از یکی از روش‌های (مراجعه به بانک طرف قرارداد یا واریز به حساب از طریق دستگاه‌های خودپرداز) به حساب واریز نموده‌اید، لازم است برای اعلام پرداختی خود، مشخصات مربوط به فیش واریزی را در بخشی که با همین عنوان در سامانه طراحی شده است، ثبت نمایید.
پس از ورود به سامانه کافی‌ست با انتخاب گزینه "آخرین پیش فاکتورها " از منوی اصلی وارد این صفحه شوید.

11.png



در پایین این صفحه در باکس خاکستری رنگ با انتخاب شماره پیش فاکتوری که می‌خواهید رسید فیش واریزی آن را ثبت کنید، بر روی گزینه "ثبت فیش واریزی" کلیک کنید.

12.png



همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید برای ثبت فیش واریزی می‌بایست فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
نکته مهم در این بخش آن است که شما تنها یک بار می‌توانید برای هر پیش فاکتور این فرم را تکمیل نمایید. بنابراین در تکمیل این فرم دقت لازم را مبذول فرمایید.

در صورتی که پس از تکمیل فرم متوجه شدید که در درج صحیح اطلاعات اشتباه کرده‌اید، می‌توانید با واحد تمديد سرويس (شماره تماس: 82185) شرکت داده پردازی فن آوا تماس حاصل نمایید.
در صورتی که وجه مربوط به پیش فاکتور را از طریق خود پرداز به حساب شرکت داده پردازی فن آوا واریز نموده‌اید در تکمیل فرم حتماً 4 رقم آخر کارت خود را وارد نمایید.
در فیلد مبلغ واریزی در صورتی که مبلغ وارد شده از مبلغ پیش فاکتور کمتر باشد، سیستم به شما اخطار خواهد داد، لذا خواهشمند است در زمان واریز وجه به حساب و همچنین ثبت مبلغ واریزی دقت فرمایید.

در صورتی که اطلاعات مربوط به فرم به درستی وارد شده باشد پس از کلیک بر روی دکمه تأیید و ثبت اطلاعات پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات به شما نشان داده خواهد شد.

همکاران ما در بخش پشتیبانی در اسرع وقت (حداکثر یک روز کاری ) اطلاعات ثبت شده فیش‌های واریزی را بررسی و در صورت تطابق این اطلاعات با اطلاعات دریافت شده از بانک‌های طرف قرارداد صحت وجوه واریز شده تأیید خواهد شد.



  • سابقه مالی
13.png



بر اساس اطلاعاتی که در تصویر بالا ملاحظه می‌نمایید با استفاده از صفحه "سابقه مالی" ضمن نمایش تراز مالی شما از ابتدای آغاز سرویس، در جدولی که در ذیل آن نمایش داده شده است، می‌توانید سابقه مالی خود را ملاحظه نمایید.
لازم به ذکر است مواردی که در جدول با رنگ آبی نمایش داده شده است لینک می‌باشد و با کلیک بر روی هر یک از موارد می‌توانید ریز اقلام فاکتور را نیز ملاحظه نمایید.
اعداد نمایش داده شده در زیر جدول سابقه مالی: در صورتی که تعداد اقلام سابقه مالی شما بیش از 10 مورد باشد، جدول مربوطه صفحه‌بندی می‌شود و برای ملاحظه صفحات بعدی یا قبلی می‌توانید از لینک‌های عددی که در زیر جدول نمایش داده شده است استفاده نمایید.
  • ترافیک مصرفی
14.png



میزان مصرف شما در دوره‌های مختلف، اطلاعاتی می‌باشد که در این صفحه به سادگی در اختیار شما قرار داده شده است.
برای رؤیت میزان مصرف و زمان‌های مربوط به آن کافی‌ست با استفاده از بخش بالای صفحه و با انتخاب بازه زمانی مورد نظر و سپس کلیک بر روی دکمه "گزارش" اطلاعات کاملی شامل:
  • زمان آغاز
  • زمان پایان
  • مدت زمان اتصال
  • میزان ارسال
  • میزان دریافت
  • جمع ترافیک مصرفی
  • ترافیک رایگان مصرفی
  • ترافیک کم شده از اعتبار
را ملاحظه نمایید.
  • سفارش ترافیک
15.png



همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌نمایید، در صورتی که ترافیک شما قبل از پایان دوره سرویس به پایان رسیده است، می‌توانید با انتخاب نوع محصول(نوع ترافیک: برای مثال 1 گیگابایت) و انتخاب تعداد مورد نظر اقدام به خریداری ترافیک نمایید.
لازم به ذکر است پس از انتخاب نوع محصول و مقدار با کلیک بر روی دکمه خرید ترافیک، به پایانه پرداخت الکترونیک یکی از بانک‌های طرف قرارداد شرکت داده پردازی فن آوا منتقل می‌شود.
پرداخت الکترونیک با استفاده از پایانه بانکی، در بخش‌های قبلی به تفصیل آموزش داده شده است.

لازم به توضیح می‌باشد برای سهولت مشتریان محترم عملیات خرید ترافیک و همچنین تمدید سرویس از طریق صفحه داشبورد امکان پذیر می‌باشد.

16.png

  • اضافه بر قرارداد
اضافه بر قرارداد امکانی است که تنها پس از اتمام قرارداد کاربر و در شرايط اضطراری و تنها يک بار در طول دوره قرارداد کاربر به ايشان به عنوان شارژ مؤقت تخصيص می‌يابد. هدف بر اين است تا مشترک پس از اتمام قرارداد جاری به دليل اتمام بازه قرارداد و يا ترافيک مجاز، حداکثر 5 روز (در صورت اتمام زمان سرویس) و حداکثر یک گیگابایت ترافيک (در صورت اتمام ترافیک سرویس) به عنوان شارژ مؤقت و به صورت امانت داشته باشد. ترافیک و روزهای منظور شده در فاکتور دوره بعدی کاربر محاسبه و از وی کسر خواهد شد.
در صورتی که زمان سرویس به پایان نرسیده باشد گزینه اضافه بر قرارداد - روز غیر فعال خواهد بود در صورتی که ترافیک سرویس به اتمام نرسیده باشد گزینه اضافه بر قرارداد - ترافیک غیر فعال خواهد بود.

17.png


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا