- تاریخ ثبتنام
- 2014-01-12
- نوشتهها
- 889
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 16
- سن
- 37
- محل سکونت
- تهران، پاسداران
- وب سایت
- www.irsapro.ir
با سلام خدمت کاربران عزیز ایرسا پرو
امروزه با توجه به گسترش چشمگير اينترنت و حضور آن در تمامي بخش هاي زندگي حضور در آن يك امر ضروري براي تمامي افراد ، موسسات ، شركتها و سازمان ها مي باشد. اما با توجه به گستردگي بسيار زياد آن تمامي كاربران نياز دارند براي دستيابي به اطلاعات و يا خدمات مورد نظر خود از موتورهاي جستجو استفاده نمايند. همانطور كه مي دانيد گوگل "Google"پر طرفدارترين و معروفترين اين موتورهاي جستجو است كه در ميان كاربران اينترنتي ايراني نيز داراي محبوبيت بالايي مي باشد و بصورت حدودي مي توان گفت كه تمامي كاربران اينترنت در ايران حداقل روزي يكبار از اين موتور جستجو استفاده مي نمايند.
پس در صورتي كه شما حضور مناسبي در اين موتور جستجو داشته باشيد مي توانيد خود را به ميليون ها كاربري كه از اين موتور براي جستجو استفاده مي نمايند معرفي نماييد . در همين راستا موتور جستجوي گوگل سالهاست كه ابزاري به نام Google Adwords را معرفي نموده است تا صاحبان وب سايت ها بتوانند وب سايت خود را از طريق اين ابزار در موتور جستجوي گوگل معرفي نمايند. شما هم مي توانيد سايت يا خدمات خود را به اين روش به ميليونها كاربر اينترنتي در ايران و يا تمامي كشورهاي جهان معرفي نماييد.
موتور جستجوي گوگل شامل دو بخش مي باشد
1. جستجوي رايگان
2. جستجوي غير رايگان يا همان Google Adwords
در اين نوع تبليغ، نمايش آگهي شما در بخش Adwords Ads بصورت رايگان مي باشد و شما فقط در صورت كليك بر روي تبليغ توسط مخاطبين پول پرداخت مي كنيد ( يعني گوگل تبليغ شما را در سمت راست نمايش مي دهد و تا زماني كه مخاطب بر روي تبليغ شما كليك نكرده است از اعتبارتان كم نمي شود ولي اگر مخاطب به آگهي شما علاقمند شد و بر روي آن كليك كرد، اعتبارتان كاهش مي يابد ) كه به ازاي هر بار بازديد از 1 سنت به بالا مي باشد و مبلغ آن بستگي به نوع كلمات كليدي كه براي تبليغ سايت خود انتخاب كرده ايد دارد. كه در اين زمينه در انتخاب كلمات كليدي براي نتيجه بهتر شما را ياري خواهد كرد. در اين سيستم شما مي توانيد مشخص كنيد كه در هر روز حاضريد چه مبلغي براي تبليغ بدهيد (حداقل روزي يك دلار) و اگر تعداد بازديدها از سايت شما بيشتر از اين مبلغ شد تا روز بعد آگهي شما متوقف مي شود تا هزينه اضافي پرداخت نكنيد.
تفاوت جستجوي رايگان و غير رايگان گوگل
1. در جستجوي رايگان شما به ازاي يك يا حداكثر چند عبارت جستجو در ميان نتايج قرار مي گيريد كه معمولا اين كلمات كلمات مورد تمايل شما نمي باشند و لي در تبليغ در گوگل شما مي توانيد به ازاي هر عبارتي كه تمايل داريد در جستجو قرار بگيريد
2. در جستجوي رايگان ممكن است سايت شما در نتايج پايين مثلا در صفحات دوم به بعد قرار بگيرد و چون كاربر در همان صفحه اول به احتمال زياد به نتيجه خواهد رسيد در نتيجه وب سايت شما ديده نخواهد شد اما در تبليغ در گوگل سايت شما مي تواند در اولين نتيجه قرار بگيرد.
3. در جستجوي رايگان براي قرار گرفتن سايت شما در نتايج ماه ها زمان لازم است و كوچكترين تغيير در آن نيز مجددا به ماه ها زمان نياز خواهد داشت اما در تبليغ در گوگل وب سايت شما طي چند ساعت در محل مورد نظر شما قرار خواهد گرفت و هر تغيير طي چند دقيقه اعمال خواهد شد.
4. در جستجوي رايگان شما هيچ ابزار مديريتي بر روي نتايج يك جستجو نداريد اما در تبليغ در گوگل شما بطور كامل ميتوانيد نتايج جستجوي خود را مديريت نماييد.
5. در تبليغ در گوگل شما مي توانيد وب سايت خود را در كشور خاص و يا زبان خاص به نمايش در آوريد ولي در جستجوي رايگان اينگونه نمي باشد.
6. در جستجوي رايگان هيچ گزارشي از طرف گوگل در اختيار شما قرار نمي گيرد و لي در تبليغ در گوگل گزارشات مفصلي از طرف گوگل در اختيار شما قرار مي گيرد.
امروزه با توجه به گسترش چشمگير اينترنت و حضور آن در تمامي بخش هاي زندگي حضور در آن يك امر ضروري براي تمامي افراد ، موسسات ، شركتها و سازمان ها مي باشد. اما با توجه به گستردگي بسيار زياد آن تمامي كاربران نياز دارند براي دستيابي به اطلاعات و يا خدمات مورد نظر خود از موتورهاي جستجو استفاده نمايند. همانطور كه مي دانيد گوگل "Google"پر طرفدارترين و معروفترين اين موتورهاي جستجو است كه در ميان كاربران اينترنتي ايراني نيز داراي محبوبيت بالايي مي باشد و بصورت حدودي مي توان گفت كه تمامي كاربران اينترنت در ايران حداقل روزي يكبار از اين موتور جستجو استفاده مي نمايند.
پس در صورتي كه شما حضور مناسبي در اين موتور جستجو داشته باشيد مي توانيد خود را به ميليون ها كاربري كه از اين موتور براي جستجو استفاده مي نمايند معرفي نماييد . در همين راستا موتور جستجوي گوگل سالهاست كه ابزاري به نام Google Adwords را معرفي نموده است تا صاحبان وب سايت ها بتوانند وب سايت خود را از طريق اين ابزار در موتور جستجوي گوگل معرفي نمايند. شما هم مي توانيد سايت يا خدمات خود را به اين روش به ميليونها كاربر اينترنتي در ايران و يا تمامي كشورهاي جهان معرفي نماييد.
موتور جستجوي گوگل شامل دو بخش مي باشد
1. جستجوي رايگان
2. جستجوي غير رايگان يا همان Google Adwords
در اين نوع تبليغ، نمايش آگهي شما در بخش Adwords Ads بصورت رايگان مي باشد و شما فقط در صورت كليك بر روي تبليغ توسط مخاطبين پول پرداخت مي كنيد ( يعني گوگل تبليغ شما را در سمت راست نمايش مي دهد و تا زماني كه مخاطب بر روي تبليغ شما كليك نكرده است از اعتبارتان كم نمي شود ولي اگر مخاطب به آگهي شما علاقمند شد و بر روي آن كليك كرد، اعتبارتان كاهش مي يابد ) كه به ازاي هر بار بازديد از 1 سنت به بالا مي باشد و مبلغ آن بستگي به نوع كلمات كليدي كه براي تبليغ سايت خود انتخاب كرده ايد دارد. كه در اين زمينه در انتخاب كلمات كليدي براي نتيجه بهتر شما را ياري خواهد كرد. در اين سيستم شما مي توانيد مشخص كنيد كه در هر روز حاضريد چه مبلغي براي تبليغ بدهيد (حداقل روزي يك دلار) و اگر تعداد بازديدها از سايت شما بيشتر از اين مبلغ شد تا روز بعد آگهي شما متوقف مي شود تا هزينه اضافي پرداخت نكنيد.
تفاوت جستجوي رايگان و غير رايگان گوگل
1. در جستجوي رايگان شما به ازاي يك يا حداكثر چند عبارت جستجو در ميان نتايج قرار مي گيريد كه معمولا اين كلمات كلمات مورد تمايل شما نمي باشند و لي در تبليغ در گوگل شما مي توانيد به ازاي هر عبارتي كه تمايل داريد در جستجو قرار بگيريد
2. در جستجوي رايگان ممكن است سايت شما در نتايج پايين مثلا در صفحات دوم به بعد قرار بگيرد و چون كاربر در همان صفحه اول به احتمال زياد به نتيجه خواهد رسيد در نتيجه وب سايت شما ديده نخواهد شد اما در تبليغ در گوگل سايت شما مي تواند در اولين نتيجه قرار بگيرد.
3. در جستجوي رايگان براي قرار گرفتن سايت شما در نتايج ماه ها زمان لازم است و كوچكترين تغيير در آن نيز مجددا به ماه ها زمان نياز خواهد داشت اما در تبليغ در گوگل وب سايت شما طي چند ساعت در محل مورد نظر شما قرار خواهد گرفت و هر تغيير طي چند دقيقه اعمال خواهد شد.
4. در جستجوي رايگان شما هيچ ابزار مديريتي بر روي نتايج يك جستجو نداريد اما در تبليغ در گوگل شما بطور كامل ميتوانيد نتايج جستجوي خود را مديريت نماييد.
5. در تبليغ در گوگل شما مي توانيد وب سايت خود را در كشور خاص و يا زبان خاص به نمايش در آوريد ولي در جستجوي رايگان اينگونه نمي باشد.
6. در جستجوي رايگان هيچ گزارشي از طرف گوگل در اختيار شما قرار نمي گيرد و لي در تبليغ در گوگل گزارشات مفصلي از طرف گوگل در اختيار شما قرار مي گيرد.