خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

رزرو نوبت اینترنتی فیزیوتراپی

iranmol

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-12-10
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
[h=2]فیزیوتراپی چیست؟[/h]فيزيوتراپي يکي از حوزه های مهم علوم پزشکی و توان‌بخشی است که نقش موثری در ارتقای سطح سلامت جامعه دارد. همچنین فیزیوتراپی راهکاری موثر و بی عارضه است که در درمان بیماری‌ ها و اختلالات عصبی، ماهیچه‌ای و اسکلتی به کار می رود.
بهبود کیفیت زندگی و افزایش سطح سلامت عمومی مهم ترین تاثیر فیزیوتراپی بر نظام سلامت است.
مدالیته های درمانی مانند منوال تراپی ، سوزن خشک ، لیزر پرتوان ، شاک ویو تراپی و تمرین درمانی از مهم ترین مدالیته های مورد استفاده در این بخش درمانی هستند.
پیشگیری از بروز بیماری‌ ها، توان‌بخشی و بازتوانی ، درمان و افزایش سطح سلامت عمومی در جامعه از مهم ترین اهداف فیزیوتراپی است.
فیزیوتراپی در پاسداران


[h=2]فیزیوتراپیست کیست؟[/h]فیزیوتراپیست یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که بر مدیریت و پیشگیری از درد، آسیب، ناتوانی و نقص تمرکز دارد. نقش فیزیوتراپیست متنوع است و به ندرت پیش می آید که هر دو روز یک کار یکسان انجام دهد.
اگر به دنبال یک فیزیوتراپیست در پاسدارن و یا فیزیوتراپی در دولت با تجربه کاری و تجهیزات مدرن هستید، در سایت تن آسا آنلاین رزرو نوبت را انجام دهید.
فیزیوتراپیست ها در طول حرفه خود انواع افراد از جمله کودکان فلج مغزی، نوزادان نارس، زنان باردار، افرادی که تحت توانبخشی قرار می گیرند، ورزشکاران، افراد مسن (برای تلاش برای رسیدن به تناسب اندام) و کسانی که به دنبال بیماری قلبی، سکته مغزی یا به کمک نیاز دارند، درمان می کنند.
فیزیوتراپی دولت

[h=2]وظایف کلیدی یک فیزیوتراپیست[/h]فیزیوتراپیست ها از تکنیک های مختلفی برای درمان بیمارانی که تحت تأثیر آسیب های ناشی از بیماری، ناتوانی یا افزایش سن هستند، استفاده می کنند.
برخی از وظایف فیزیوتراپیست عبارتند از:

  • تشخیص و درمان مشکلات یا شرایط مختلف فیزیکی
  • توسعه برنامه های درمانی
  • برگزاری جلسات تمرین بدنی درمانی
  • استفاده از تکنیک های تخصصی برای درمان آسیب ها یا بیماری های مختلف
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها
  • نوشتن گزارش ها و یادداشت های موردی
  • ارتباط با سایر متخصصان سلامت مانند پزشکان عمومی، درمانگران و پرستاران
  • آموزش بیماران و مراقبین در مورد ورزش و حرکت
  • به روز بودن با آخرین دانش و درمان های صنعت
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا