- تاریخ ثبتنام
- 2014-01-12
- نوشتهها
- 889
- پسندها
- 0
- امتیازها
- 16
- سن
- 37
- محل سکونت
- تهران، پاسداران
- وب سایت
- www.irsapro.ir
با سلام، ادب و احترام خدمت کاربران عزیز ایرسا پرو
در ابتدا باید گفت که در تنظیمات، مودم به دو شکل کانفیگ می شود:
1- اتوماتیک یا PPPOE
2- دستی، کانکشنی یا Bridge
معمولاً بهترین گزینه انتخاب اتوماتیک است، یعنی این که وقتی که مودم خود را روشن می کنید، به صورت اتوماتیک وار بدون هیچ کانکشن و غیر آن به اینترنت وصل می شوید، اما روش کانکشنی حتماً باید از طریق کانکشن هر بار شما دستی وصل کنید که البته مشکلاتی نیز دارد.
آموزش رفع این خطاها (678 و 691) مربوطه به کانفیگ مودم به صورت دستی اس و معمولاً اگر مودم شما اتوماتیک تنظیم شده باشد اروری نخواهید داشت مگر مربوط به کارت شبکه که همان ارور 678 است.
ارور 678:
هنگام Connect شدن به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE، خطای Error678 گرفته می شود، و چراغ لینک مودم هم ثابت نیست.
در این خطا چراغ لینک مودم چشمک زن یا خاموش است، این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی مودم با مرکز مخابراتی ایجاد می شود.
چنانچه این چراغ کلاً خاموش است و ثابت نمی شود از آموزش زیر استفاده کنید.
چراغ Link, Line,DSL, Status مودم خاموش است
اگر این چراغ مدتی روشن و مدتی بعد خاموش می شود و قطع و وصلی دارد از آموزش زیر استفاده کنید.
برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ Link, Line, DSL, Status مودم
هنگام Connect شدن به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE، خطای Error678 گرفته می شود، و چراغ لینک مودم هم ثابت است.
1- نصب نشدن صحیح درایور مودم در حالتی که از طریق USB به کامپیوتر وصل شود، که باید دوباره نصب شود.
2- نگرفتن IP از مودم که با دادن دستی IP به کانکشن مشکل برطرف می شود. برای ست کردن IP/DNS دستی از آموز زیر استفاده کنید.
تنظیمات tcp/ip در ویندوز و مکینتاش
3- هنگ کردن مودم که با ریست کردن آن مشکل برطرف می شود.
در ابتدا باید گفت که در تنظیمات، مودم به دو شکل کانفیگ می شود:
1- اتوماتیک یا PPPOE
2- دستی، کانکشنی یا Bridge
معمولاً بهترین گزینه انتخاب اتوماتیک است، یعنی این که وقتی که مودم خود را روشن می کنید، به صورت اتوماتیک وار بدون هیچ کانکشن و غیر آن به اینترنت وصل می شوید، اما روش کانکشنی حتماً باید از طریق کانکشن هر بار شما دستی وصل کنید که البته مشکلاتی نیز دارد.
آموزش رفع این خطاها (678 و 691) مربوطه به کانفیگ مودم به صورت دستی اس و معمولاً اگر مودم شما اتوماتیک تنظیم شده باشد اروری نخواهید داشت مگر مربوط به کارت شبکه که همان ارور 678 است.
ارور 678:
هنگام Connect شدن به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE، خطای Error678 گرفته می شود، و چراغ لینک مودم هم ثابت نیست.
در این خطا چراغ لینک مودم چشمک زن یا خاموش است، این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی مودم با مرکز مخابراتی ایجاد می شود.
چنانچه این چراغ کلاً خاموش است و ثابت نمی شود از آموزش زیر استفاده کنید.
چراغ Link, Line,DSL, Status مودم خاموش است
اگر این چراغ مدتی روشن و مدتی بعد خاموش می شود و قطع و وصلی دارد از آموزش زیر استفاده کنید.
برطرف کردن مشکل قطع و وصلی چراغ Link, Line, DSL, Status مودم
هنگام Connect شدن به اینترنت از طریق کانکشن PPPOE، خطای Error678 گرفته می شود، و چراغ لینک مودم هم ثابت است.
1- نصب نشدن صحیح درایور مودم در حالتی که از طریق USB به کامپیوتر وصل شود، که باید دوباره نصب شود.
2- نگرفتن IP از مودم که با دادن دستی IP به کانکشن مشکل برطرف می شود. برای ست کردن IP/DNS دستی از آموز زیر استفاده کنید.
تنظیمات tcp/ip در ویندوز و مکینتاش
3- هنگ کردن مودم که با ریست کردن آن مشکل برطرف می شود.