خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

زگیل مقعد (درمان %100) + عکس زگیل داخل مقعدی

mahsa.23

Member
تاریخ ثبت‌نام
2017-02-18
نوشته‌ها
157
پسندها
0
امتیازها
16
وب سایت
partoclinic.com
زگیل مقعدی به انگلیسی: Anal warts نوعی از زگیل تناسلی هستند که داخل و اطراف مقعد ظاهر می شوند. برای ابتلا به “زگیل مقعد” حتما لازم نیست که رابطه مقعدی داشته باشید بلکه هرگونه تماس با مقعد (تماس پوستی و دست زدن و یا ترشحات) می تواند این ویروس را انتقال دهد.
علائم زگیل مقعدی به شکل های متفاوتی در افراد ظاهر می شود. زگیل تناسلی مقعد زائده های گوشتی به رنگ پوست هستند که دور مقعد یا داخل آن ایجاد می شود به همین دلیل ممکن است فرد متوجه نشود که زگیل دارد.

در ادامه این مطلب از پرتو کلینیک به بررسی زگیل مقعدی، علائم آن و عکس زگیل مقعدی زنان و مردان و فیلم عمل جراحی زگیل مقعدی می پردازیم.

عکس زگیل مقعدی​

عکس زگیل مقعدی شدید
عکس زگیل مقعد
عکس زگیل مقعدی
عکس زگیل مقعدی خفیف
عکس زگیل مقعدی زنان
عکس زگیل مقعدی مردان
شکل زگیل مقعدی
زگیل های مقعدی می توانند کوچک و مسطح یا بزرگ و برجسته باشند و ممکن است به تنهایی یا به صورت خوشه ای ظاهر شوند. آنها می توانند گوشتی، صورتی یا قهوه ای باشند و بافتی خشن یا ناهموار داشته باشند. ممکن است باعث خارش، خونریزی و ناراحتی در هنگام اجابت مزاج یا رابطه جنسی شوند.
زگیل مقعد یا همان condylomata acuminata می تواند به صورت مخفیانه داخل کانال مقعد رشد کند و فرد از آن بی خبر باشد. زگیل مقعد ابتدا به صورت تکی و در یک ناحیه رشد می کند و سپس با گذشت زمان به سایر قسمت ها سرایت می کند و تکثیر می یابد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا