خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

سایت‌های دانلود رایگان نرم افزار قابل اطمینان نیستند

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی جهت پیشگیری از جرایم حوزه سایبری از کاربران اینترنتی خواست به سایت‌های دانلود رایگان نرم افزار اعتماد نکنند.


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: امروزه کلاهبرداران برای به دام انداختن افراد، ابتدا با راه اندازی سایت یا وبلاگ به بارگذاری نرم افزارهایی که مورد استفاده کاربران است اقدام می کنند، اما این پایان کار نیست بلکه سر آغاز هدفی شوم برای كلاهبرداری از كاربران می باشد.

سرهنگ "کوره بلاغی" افزود: کلاهبرداران برای اجرای نقشه شوم خود یک بدافزار جاسوسی به فایلی که برای دانلود در وب سایت خود قرار داده اند پیوست می کنند و كاربران پس از دانلود نرم افزار به محض نصب آن، بدافزار جاسوسی نیز در سیستم فعال می شود.

وی ادامه داد: پس از آن کلیه کلیدهای صفحه کلیدی که توسط کاربر فشار داده می شود در یک فایل ثبت و به محض اتصال به اینترنت به ایمیل سارق ارسال می شود در این میان ممکن است شما هم شاید یک خرید اینترنتی انجام داده و فرم های مربوط به درگاه پرداخت را نیز پرکرده باشید.
سرهنگ "کوره بلاغی" اضافه کرد: در این صورت اطلاعات به افراد سودجو ارسال و پس از آن اطلاعات بانكی شما مورد سوء استفاده سارق قرار می گیرد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی در پایان به شهروندان توصیه نمود:
- هرگز از سایت های نامعتبر برای دانلود نرم افزار استفاده نکنید و از آنتی ویروس‌ها و فایروال‌های اورجینال استفاده کنید.
- در زمان استفاده از درگاه‌های اینترنتی بانک‌ها حتماً از صفحه کلید مجازی استفاده کنید
- فایل های پیوستی در ایمیل های ناشناس را دانلود نکرده و یا اگر مجبور به دانلود هستید، آن را توسط ویروس کش فعال در صفحه ایمیل چک کنید.
- فایل دانلود شده در صورتی که به صورت فشرده می باشد حتماً قبل از باز کردن آن با آنتی ویروس آن را بررسی کنید.

منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا