خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

سایت سازگار با گوگل

darkoob

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-04-16
نوشته‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0
گوگل یکی از معروفترین موتورهای جستجو است که کاربران زیادی در آن به جستجو می پردازند در کشور ما ایران هم این موتور جستجو به عنوان انتخاب شماره یک کاربران برای جستجوهای اینترنتی می باشد و در صورتی که بتوانیم طراحی سایت خود را سازگار با گوگل انجام دهیم کاربران بسیاری از طریق جستجوهای گوگل جذب وب سایت ما خواهند گردید.
به کاربران خود اطلاعاتی بدهید که در جستجوی آن هستند مخصوصا در صفحه اصلی وب سایت خود و این مسئله مهترین موضوع برای سازگار با گوگل بودن است. زمانی که شما در وب سایت خود مطالب مورد نیاز کاربران و مشتریان خود را آماده می نمایید کاربران بسیاری برای خواندن مطالب به سایت شما مراجعه می نمایند و همچنین داشتن اطلاعات مفید و کامل در سایت باعث می گردد مدیران سایر وب سایت ها به مطالب سایت شما لینک دهند و همین مورد باعث افزایش رتبه وب سایت می گردد. در حقیقت در عملیات سئو که برگردان کلمه seo به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد محتوا پادشاه می باشد و وجود محتوای با کیفیت، کامل و مفید در سایت می توانید کلید موفقیت وب سایت باشد.


لینک ها به موتورهای جستجو کمک می نمایند تا بتوانند سایت را بیابند و با توجه به کیفیت لینک ها به سایت شما شما رتبه دهند. زمانی که کاربران در جستجوی کلمه و یا عبارتی در گوگل هستند گوگل با توجه به الگوریتم های خاص خود مهترین و مرتبط ترین موارد را در نتایج جستجوی خود نمایش می دهد و برای آنکه گوگل بداند کدام صفحات مهم تر و مرتبط تر هستند این کار را با استفاده از لینک ها انجام می دهد.
می توانید رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد. گوگل برای اعتبار سنجی لینک های داده شده به این موضوع توجه می نماید که آیا لینکی که داده شده واقعا مفید می باشد و یا صرفا برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو قرار داده شده است برای وب سایت مهم است که حتما سازگار با موبایل باشد پس باید به این نکته حتما توجه کرد شرکتی را به نام میشناسم که اینکار را برای سئو شما انجام می دهد


صفحه وب سایت خود را از کلمات کلیدی پر ننمایید و وب سایت خود را برای موتور جستجو طراحی ننمایید. بلکه وب سایت خود را برای کاربران وب سایت خود طراحی نمایید و مطالب و صفحات را به گونه ای طراحی نمایید تا کاربر بهترین تجربه را از سایت شما داشته باشد. در صورتی که وب سایت شما دارای متن ها ، عباراتی باشد که قصد ندارید تا کاربر آن را ببیند گوگل این موضوع را نیز متوجه می گردد و این موضوع برای کسانی است که صفحات خود را پر از کلمات کلیدی می نمایند و آنها را از طریقی پنهان می نمایند. از کپی مطالب سایر سایت ها به سایت خود بدون ذکر منبع بپرهیزید و مطالب سایت خود را از پایه تهیه نمایید. از شرکت های سئو کاری استفاده ننمایید که رتبه وب سایت شما را با استفاده از روش های غلط بالا می آورند و روش های خود را به شما اطلاع نمی دهند. روش های درست آن روش هایی می باشند که بر روی مطالب و محتوا و همچنین نحوه ارائه مطالب تمرکز دارند. مطالب خود را در تصاویر اضافه ننمایید و چون موتورهای جستجو مطالب داخل تصویر را نمی توانند بخوانند و در صورتی که از اینفوگراف ها استفاده می نمایید سعی نمایید توضیحات مربوط به انفوگراف را در همان صفحه درج نمایید. وجود محتوای تکراری در سایت باعث کاهش رتبه صفحات وب سایت می گردد بنابراین دقت نمایید چندین صفحه با محتوای یکسان در سایت نداشته باشید.

ساختار و منوبندی درستی داشته باشید و قبل از پر نمودن وب سایت دسته بندی درستی برای مطالب سایت خود در نظر بگیرید. در زمان منوبندی و ایجاد نقشه سایت به کاربران خود توجه نمایید و به این مسئله دقت نمایید که برای کاربران شما دسترسی به مطالب راحت و قابل درک باشد. ایجاد نقشه سایت باعث می شود وضعیت منو بندی و ساختار صفحات شما هم برای موتور جستجو و هم برای کاربران سایت شما مشخص باشد.
شرکت دارکوب به شما این امکان را میدهد تا در سئو موفق باشید
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا