خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات مهرماه برگزار می‌شود

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
1.jpg

شناسهٔ خبر: 2883547 - شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۵ ) چهارم مهرماه امسال برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات از چهارم تا هفتم مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و در سالن‌های ۶، ۷، ۹-۸، ۱۱-۱۰، ۱۳-۱۲، ۲۷ و سری ۲۵ این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
با توجه به نقش پراهميت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر و نیز جايگاه مهم برگزاري نمايشگاههای بين المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنائی صاحبان صنايع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرين دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و معرفی توان توسعه و پتانسيل کشور، نمايشگاه بين المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ايران تله كام) از سال ۷۹ تاکنون با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت سهامی نمایشگاههای ایران در حال برگزاری است.
ارتقاء دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات مربوط به صنایع مخابراتی، معرفی آخرين دستاوردها و توانمنديها و پيشرفت های کشور در این بخش، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غير نفتی و ارائه آخرين دستاوردهای علمی و پژوهشي در حوزه مخابرات در جهت ترغیب توليدكنندگان براي حضور هدفمند در این بازار از جمله اهداف برپایی ایران تله کام است.
فراخوان شرکت در این نمایشگاه تخصصی از اواخر خردادماه اعلام شده است و متقاضیان برای ثبت نام قطعی دراین نمایشگاه تا پایان وقت اداری امروز ۲۴ مردادماه مهلت دارند.​
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا