خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

شرکت ابریشم بافی و طریقه ثبت آنها

kisa

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-06-03
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
kiasabt.com
ابریشم از پیله کرم ابریشم گرفته می شود و یک نخ طبیعی می باشد. پارچه های ابریشم از بهترین پارچه ها به حساب می آیند و ابریشم بافی برای اولین بار در کشور چین انجام شد. قدمت تولید ابریشم در ایران هم به قبل از اسلام برمی گردد. سه نوع پارچه ی ابریشم وجود دارد 1-دیبا 2-پرنیان 3-پرند
اولین کارخانه ی ابریشم بافی در ایران در دوره ناصرالدین شاه قاجار بنا شد. ابریشم نخ بسیار محکمی است و مانند پشم، قدرت جذب آب بالایی دارد. مقاومت این الیاف در برابر حرارت تا 140 درجه سانتیگراد می باشد و در درجه حرارت 170 درجه سانتیگراد از بین می رود. همچنین الیاف ابریشم در برابر مواد اسیدی به سرعت واکنش نشان داده و از بین می رود. مواد قلیایی مانند مواد صابونی کمتر بر روی ابریشم تاثیر می گذارد. در شرایط معمول ابریشم در مقابل حلال های آبی مقاوم است و کمتر آسیب می بیند. با ثبت شرکت ابریشم بافی می توان فعالیت های زیر را انجام دارد:
1-تمامی کالاهایی که در قانون تجارت مجاز هستند را می توان صادر و یا وارد کرد
2-در زمینه خرید و فروش
3-گرفتن و یا دادن نمایندگی داخلی و خارجی
4-در مناقصات و مزایده های دولتی شرکت کنید
5-حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی
6-در تمام نقاط کشور می توان شعبه زد
7-می توان از بانک ها وام دریافت کنید و از مزایا و تسهیلات بانکها و موسسات استفاده نمایید

مراحل ثبت شرکت ابریشم بافی
1-با ثبت شرکت تمامی کالاهایی که در قانون تجارت مجاز هستند را می توان صادر ویا وارد کرد
2-در زمینه ی خرید و فروش
3-گرفتن و یا دادن نماینده گی داخلی و خارجی
4-با ثبت شرکت می توانید در مناقصات و مزایده های دولتی شرکت کنید
5-حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی
6-در تمام نقاط کشور می توان شعبه زد
7-با ثبت شرکت شما می توانید از بانک ها وام دریافت کنید و از مزایا و تسهیلات بانکها و موسسات استفاده نمایید
ثبیت شرکت ابریشم بافی دارای چه مراحلی می باشد :
الف )در ابتدا برای ثبت شرکت انتخاب موضوع برای فعالیت شرکت می باشد. موضوع انتخابی برای شرکت باید درست انتخاب شود و کلیه اعضا در شرکت باید فعالیت های خود را در جهت رسیدن به هدف و موضوعی که شرکت برای آن تاسیس شده، باشد و فعالیت افراد باید در چهارچوب موضوع شرکت انجام شود زیرا در غیر اینصورت با آنها برخورد قانونی می شود. چنان چه موضوع فعالیت شرکت نیاز به گرفتن مجوز داشته باشد باید در جهت گرفتن آن از مراجع مربوطه اقدام شود.
پس از انتخاب موضوع باید تصمیم بگیرید که می خواهید در قالب چه شرکتی به فعالیت خود ادامه دهید. قالب های شرکتها برای ثبا طبق قانون به صورت هفت بخش زیر است:
1-شرکت سهامی خاص
2- شرکت سهامی عام
3-شرکت نسبی
4-شرکت تضامنی
5-شرکت با مسئولیت محدود
6-شرکت مختلط سهامی
7-شرکت مختلط غیر سهامی


ب)حال پس از انتخاب اینکه شرکت می خواهد درچه قالبی فعالیت کند باید میزان سرمایه ی اولیه ی شرکت مشخص شود و همچنین مشخص شود که این سرمایه چگونه باید تامین شود سرمایه ی شرکت که از عوامل مهم تجارت می باشد ،برای میزان سرمایه ی شرکت سقفی مشخص نشده و شرکا می توانند تا هر مقداری که بخواهند سرمایه را افزایش دهند .
پ) نوع شرکتی که انتخاب می کنیم مدت زمان فعالیت شرکت را مشخص می کند که شرکت امکان دارد برای مدت محدود و یا نامحدود به ثبت برسد .
ج) باید برای فعالیت مکان مشخصی وجود داشته باشد و نشانی ان اعلام شود .مرکز اصلی فعالیت شرکت مکانی است که جلسات مجامع عمومی در انجا تشکیل می شود و بازرسان ومدیران شرکت در انجا حضور دارند .
د) کامل کردن و ارائه ی مدارک
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا