خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اطلاعیه عمومی صبانت رتبه نخست رسیدگی و نهایی کردن شکایات را کسب کرد

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ --- کد خبر ۳۱



1.png



کسب رتبه نخست از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با اشاره به گزارش دوره‌ای سامانه پاسخ‎‌گویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(195) در سال 94، از رضایت 60 درصدی مراجعین به این سامانه خبر داد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فرنقی زاد عنوان کرد: سامانه 195 بیش از 836 هزار تماس را پاسخ‌گویی کرده که حدود 97 درصد در همان مرحله ابتدایی توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده‌اند و 17 هزار 500 تماس نیز در بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواست‌ها ثبت شده است که رسیدگی کامل به بیش از 94 درصد آنها صورت گرفته و مختومه شده که از این نظر یک رکورد محسوب می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در این میان بیش از 60 درصد افرادی که درخواست آنها به راحتی قابل حل نبوده و در سامانه ثبت شده است.؛ پس از طی مراحل رسیدگی اعلام رضایت کامل داشته‌اند.
به گفته فرنقی زاد در بین اپراتورهای ارتباطی در سال 94؛ از نظر میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخ‌گویی اپراتورها به شکایات یا درخواست‌های ثبت شده در این سامانه؛ شرکت مخابرات ایران(ثابت و همراه) 57 درصد، رایتل 50 درصد و ایرانسل 44 درصد رضایت مردم را کسب کرده‌اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود: همچنین در همین دوره زمانی نظر مردم در خصوص پاسخ‌گویی اپراتورها، تعداد درخواست‌ها/ شکایات مختومه با پاسخ‌های قابل قبول؛ مخابرات ایران(ثابت و همراه) و رایتل 97 درصد و ایرانسل 96 درصد بوده که پاسخ‌گویی و مختومه شده‌اند.
فرنقی زاد افزود: همچنین در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات؛ میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخ‌گویی اپراتورها به شکایات/ درخواست‌های ثبت شده، شرکت داده پردازی فن آوا با 89 درصد، پیشگامان توسعه ارتباطات با 77 درصد و داده گستر عصر نوین با 70 درصد قرار دارند.

وی اظهار داشت: از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، شرکت‌های انتقال داده‌های ندا گستر صبا (صبانت) و آسیاتک با 100 درصد، شاتل با 8/99 درصد و داده پردازی فن آوا با 6/99 درصد موفق شدند رضایت مردم را جلب کنند.
سامانه 195 سامانه پاسخ‌گویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولیت ثبت؛ پاسخ‌گویی و پایش درخواست؛ شکایت؛ پرسش؛ انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات من جمله تلفن ثابت و همراه؛ اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواست‌های ملاقات با وزیر می‌باشد.
 
آخرین ویرایش:

iramirali

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-05-26
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
صبانت واقعا عالیه، هم سرعتش بالاس هم پشتیبانیش خوبه
فقط حیف که حجمش تند تموم میشه اونم بخاطر سرعت بالای دانلودش
 

م. احمدی

کارمند شرکت
تاریخ ثبت‌نام
2014-10-08
نوشته‌ها
50
پسندها
0
امتیازها
0
سن
42
حجم به خاطر استفاده بیش از حد مثل دانلود و وب گردی تموم میشه چون وقتی سرعت بالاس مشترک وسوسه میشه دانلود و وب گردی کنه.
البته تصور اینکه چون سرعت بالاست پس حجم زود تموم میشه اشتباهه و حجم یه فایل وقتیکه 100 مگ باشه چه با سرعت 128 و چه با سرعت 16 مگ باشه همون 100 مگ رو دانلود میکنه و از اون حجم نه کم میشه و نه افزود میشه فقط تفاوت این دو در سرعته که 128 دیرتر و 16 مگ ظرف چند ثانیه یا یک دقیقه دانلود میکنه.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا