خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی سایت اینترنتی با قیمت مناسب

gholami724

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-09-25
نوشته‌ها
7
پسندها
0
امتیازها
0
طراحی سایت اینترنتی با قیمت مناسب

امروزه به ندرت می توان در دنیای واقعی تجارت کرد بدون آنکه در دنیای مجازی و اینترنتی حظور داشته باشیم. این درست است که می گویند تجارت اینترنتی، بدون داشتن تجارت در دنیای واقعی، زود گذر و موقتی است ولی عکس این موضوع نیز امروزه، کاملا صحت دارد. نمی توان بدون داشتن یک سایت اینترنتی، برندی بزرگ و معتبر را در دست گرفت.

امروزه آدم ها، نام شما و نام برندتان را در اینترنت جستجو می کنند و چنانچه نتوانند شما را پیدا کنند، نظرشان در مورد شما عوض خواهد شد و مایوس می شوند. بالعکس، چنانچه در دنیای اینترنت، وب سایت شما، فعال باشد و به هر کجا که می روند، تبلیغات شما را ببینند و هر چه را که جستجو می کنند، نام وب سایت شما در صدر نتایج جستجو باشد، این به قدرت گرفتن برند شما کمک شایانی می کند.
برای ساخت یک سایت اینترنتی چه باید کرد؟

در وهله اول، شما می بایست مدارک مورد نیاز برای ساخت وب سایت تان را تهیه نمایید تا آن را در اختیار طراحان و برنامه نویسان وب سایت قرار دهید. در زیر لیستی از مواردی را مشاهده می کنید که می تواند بعنوان چک لیستی از آماده سازی مدارک شما برای قیمت طراحی سایت ، مورد استفاده قرار گیرد.

- انتخاب نام برند، نام وب سایت تان و نام دامنه آزاد برای خریداری

- ساختار منوها و بخش های مختلف وب سایت تان

- امکانات مورد نیاز برای استفاده کاربران و بازدید کننده های وب سایت تان

- امکانات مورد نیاز برای استفاده مدیر و مدیران وب سایت تان

- امکانات مورد نیاز برای استفاده کاربران ثبت نام کرده در سایت (ممکن است این مورد، برای سایت شما نیاز نباشد)

- متون مورد نیاز برای بخش های مختلف وب سایت تان. حداقل یک صفحه (معمولا صفحه درباره ما) را برای وب سایت تان آماده نمایید پیش از آنکه به طراح سایت مراجعه نمایید.

- طرح مایه ای از گرافیک وب سایت تان را روی کاغذ بکشید. اگر وب سایت شما، مشابه یک سایت دیگر و یا تلفیقی از چند وب سایت دیگر است، نام دامنه آن سایت ها را در مدارک خود، قید نمایید.

به یاد داشته باشید که طراح وب سایت، تنها کار خود را انجام می دهد و پس از اتمام کار طراحی و برنامه نویسی، کار اصلی شما آغاز خواهد شد. شما می بایست مطالب و محتوای سایت خود را آماده نمایید و سپس برنامه تبلیغاتی خود را برای ارتقای وب سایت تان انجام دهید. اینها هیچکدام وظیفه یک طراح و برنامه نویس سایت نمی باشد که برای سایت شما تبلیغات کند مگر آنکه در قرارداد خود، آن را توافق کرده باشید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا