خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی سایت تخصصی و خدمات دیجیتال مارکتینگ

sara

New member
تاریخ ثبت‌نام
2019-10-11
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
امروز قصد معرفی یک مجموعه عالی را دارم که اسم این مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا است، این آژانس در زمینه هایی مثل طراحی سایت تخصصی، استراتژی اصول دیجیتال مارکتینگ، seo و بهینه سازی سایت، تبلیغات هدفمند و .. فعال می باشد در واقع در این مطلب کوچیک می خواهیم به معرفی تک تک خدمات این سایت بپردازیم :

1 : طراحی سایت تخصصی :

اولین خدمت این آژانس دیجیتال مارکتینگ طراحی انواع سایت های می باشد، دقت کنید در این آژانس تمرکز بر طراحی سایت با وردپرس می باشد و علت آن هم مشخص است، وردپرس علاوه بر این که هزینه کمتری را برای مشتریان دارد، بلکه مشتریان می توانند فرایند یادگیری کار با سایت را به راحتی فرا بگیرند و مهم تر از همه این که به وسیله وردپرس می توانید به سایت خود با کم ترین هزینه و زمان ویژگی های جدید اضافه کنید، به طور مثال در بحث طراحی وب سایت فروشگاهی شما می توانید به راحتی و با نصب یک افزونه سیستم چند فروشندگی را بر سایتتان نصب نمایید.

2 : اصول دیجیتال مارکتینگ :

اصول دیجیتال مارکتینگ موارد بسیار زیادی را شامل می شود اما برخی مواردی که گروه وب ترا برای سایت مشتریان پیاده می کند عبارت است از : استراتژی جمع آوری اطلاعات از مشتریان : به طور مثال وقتی که شما مشتریان هدفمندی داشته باشید می توانید اطلاعات این دسته افراد را از طریق استراتژی های مختلف مثل : دادن پیشنهاد های رایگان از طریق پاپ آپ ها غیر مزاحم و یا دادن کد های تخفیف مختلف و .... جمع آوری کنید و سپس با کار بر آن اطلاعات شروع به اجرای کمپین های غیر مزاحم بر این افراد کنید تا درصدی از این افراد را تبدیل به مشتری خود نمایید و همچنین استراتژی های دیگر همانند : ایمیل مارکتینگ و .... .

3 : علم seo :

همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین روش های آوردن ترافیک بر سایت استفاده از علم بهینه سازی می باشد، در این روش متخصصین وب ترا کلماتی منجر به فروش و به دست آمدن مشتریان هدفمند می شود را به طور اختصاصی برا هر کسب و کار برسی کرده و شروع به اجرای عملیات بهینه سازی و seo در کلمات مختلف آن کسب و کار می کنند تا سایت کسب و کار مورد نظر در کلمات مربوطه به صفحه اول نتایج جستجو بیاید و از مشتریان هدفمند خود نهایت استفاده را ببرد.

4 : تبلیغات هدفمند :

همان طور که می دانید seo فرایندی تدریجی و زمان بر است به همین دلیل مدت زمان نسبتا طولانی نیاز دارد تا سایت مذکور در کلمات مربوطه به صفحه اول نتایج گوگل برسد، به همین خاطر متخصصین وب ترا برای این که کسب و کار مورد نظر بتواند بلافاصله بعد از طراحی سایت مشتریان هدفمند خود را جذب کند، به صاحبان کسب و کار ها پیشنهاد تبلیغات گوگل را می دهند تا بتوانند واقعا در مدت زمان 10 دقیقه سایت خود را به وسیله سیستم تبلیغاتی گوگل ادورز به صفحه اول نتایج گوگل بیاورند و شروع به کسب درآمد نمایند و به تدریج در کنار seo شدن سایتشان بتوانند هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش دهند ( با قرار گرفتن طبیعی سایت در اثر فرایند بهینه سازی در نتایج جستجو )
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا