خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

فارسی نویس برای سیستم عامل Mac OS (مکینتاش)

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0

[h=1] [/h]
فارسی نویس برای سیستم عامل Mac OS (مکینتاش) - LeoMoon Persian TTT v4.5
(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)
28.jpg
بسیاری از کاربران کامپیوتر های مکینتاش، برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی این سیستم عامل دچار مشکل می شوند. نرم افزار LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم، رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای دارندگان کامپیوتر های مکینتاش فراهم می آورد تا به راحتی بتوانند در برنامه های گرافیکی از زبان فارسی استفاده کنند. این نرم افزاردارای فونت های زیبای فارسی می باشد که می توانید هر یک از آنها را که برای کار شما مناسب تر است استفاده نمایید.






طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده است. برای تایپ فارسی با استفاده از این نرم افزار، ابتدا متن مورد نظر خود را توسط برنامه Persian TTT تایپ نمایید. سپس متن را کپی کرده و به برنامه مورد نظر خود انتقال دهید. توجه داشته باشید که اسم فونت های فارسی مورد استفاده این نرم افزار، با حرف «_F» شروع می شوند که باید در برنامه مورد نظر خود یکی از این فونت ها را انتخاب کنید.

4.gif
دانلود با حجم 24.3 مگابایت

6.gif
رمز فایل فشرده : www.sarzamindownload.com





دانلود نرم افزار کمکی





 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا