خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اطلاعیه ویژه قوانین نصب و راه‌اندازی سرویس adsl

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
موضوع : نصب و تحویل سرویس
با سلام

با توجه به ماده 10 قرارداد فی ما بین، عاملین فروش موظفند حداکثر ظرف 48 ساعت کاری پس از اعلام رانژه ضمن مراجعه به محل مشترک(در صورت درخواست مشترک) اقدام به نصب کامل و در نهایت تحویل Page بر روی سیستم کاربر و ارائه آموزش‌های لازم (در خصوص صفحات ریزمصرف، خرید الکترونیک و غیره) نموده و در نهایت اقدام به اخذ تأییدیه از مشترک، مبنی بر راه اندازی و اجرای دستور العمل‌های مراحل نصب ابلاغی دفتر مرکزی و اعلام شماره پشتیبانی شرکت در تهران و شهرستان طبق فرم تحویل سرویس (پیوست قرارداد) نماید.
لازم به ذکر است چنان‌چه خریداران و زیر مجموعه‌های ایشان هزینه نصب را از مشترک دریافت نموده و پس از اعلام رانژه خطوط جهت نصب به محل مشترک مراجعه ننمایند و خواهان این روند باشند که با تنظیم مودم مشترک در دفتر خود اقدام به تحویل سرویس به مشترک نمایند، مرتکب تخلف گردیده و سه برابر هزینه نصب و راه اندازی به عنوان جریمه از پنل خریدار کسر و کتباً به ایشان تذکر داده و در صورت تکرار برابر قرارداد فی ما بین برخورد می‌گردد. به همین منظور در صورت دریافت هر میزان مبلغ بابت نصب توسط عامل فروش که حداکثر مبلغ دریافتی 15000 تومان تعیین شده، نماینده موظف بوده کارشناس نصب خود را به محل مشترک اعزام، تا اقدام جهت نصب کامل و تحویل Page بر روی سیستم کاربر و ارئه آموزش‌های لازم طبق فرم تحویل سرویس صورت پذیرد.
شایان ذکر است موارد اشاره شده در ذیل خلاف دستور العمل فروش و تحویل سرویس بوده و در صورت مشاهده و یا گزارش، در مرحله اول شامل اخطار و جریمه عمل‌کرد، و در صورت تکرار طبق قرارداد فی ما بین عمل می‌گردد.

1- دریافت هر گونه هزینه نصب بیش از سقف تعیین شده.
2- عدم تحویل سرویس در محل مشترک طبق فرم تحویل سرویس شرکت.
3- نصب و تحویل سرویس به صورت غیر حضوری (تلفنی و غیره).
4- عدم مراجعه مجدد جهت تحویل سرویس پس از اعلام خرابی.
5- تنظیم مودم با مبلغی کمتر از قیمت مصوب در دفتر نماینده.
6- دریافت هر گونه هزینه اضافی بابت چک کردن داخلی و سر خط.
7- دریافت هزینه با عنوان ایاب و ذهاب.

با تشکر
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا