خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

مانیکور و پدیکور در انجمن گفتگوی آزاد

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
مانیکور و پدیکور ارتباط نزدیکی با هم دارند، زیرا دست ها و پاها ارتباط نزدیکی با هم دارند و ممکن است تفاوت ها آشکار به نظر برسد. ریشه کلمه پدیکور دو جزئی است: پدی از ped به معنی پا و درمان از curare به معنای مراقبت کردن. به همین ترتیب، مانیکور از manus به معنای دست و کوره آمده است
پدیکور بر روی پینه تمرکز دارد
یک تفاوت اساسی بین مانیکور معمولی و پدیکور معمولی این است که پدیکور شامل تمرکز قابل توجهی بر صاف کردن و کاهش پینه است که به آن لایه برداری نیز می گویند. سطح و نوع استفاده از پاهای ما بسیار متفاوت از دستان ما است و بنابراین نیاز به روتین متفاوتی برای مراقبت دارند. اغلب یک سوم کامل پدیکور را می‌توان صرف پینه‌کاری کرد، کار پینه می تواند به سادگی عبور سریع سوهان پا، برای مراقبت دقیق و درگیر از چالش هایی از جمله پوست سفت یا ترک خورده، میخچه، یا پوسته پوسته شدن پوست باشد. این کار اضافی می تواند زمان قابل توجهی را به یک سرویس اضافه کند، که به نقطه دوم ما منجر می شود.
مانیکور سریعتر است
مانیکور و پدیکور اغلب در یک منو با یک علامت ذکر شده است، به عنوان مثال مانیکور دلوکس و پدیکور دلوکس. قطعات اصلی مانیکور شبیه پدیکور هستند، اما بدون پینه کار می کنند. این بدان معنی است که مانیکور مربوطه معمولا کوتاهتر و ارزانتر از پدیکور در همان دسته است. این بدان معنا نیست که همه مانیکورها سریعتر از همه پدیکورها هستند. اغلب، مشتریان می خواهند وسایل اضافی روی دستان خود داشته باشند که به آنها اهمیتی نمی دهند یا به آنها نیاز ندارند.
بهبود معمولا برای مانیکور است
بهبودها، از جمله ژل، اکریلیک، ست های کامل و دیپ، معمولا در مانیکور بیشتر از پدیکور رایج هستند. بیشتر مردم بیشتر نگران این هستند که ناخن‌های دست‌شان دارای طول، شکل و رنگ خاصی باشد تا ناخن‌ پا. ناخن‌های دست به‌طور روزانه، به‌ویژه در مصاحبه‌های شغلی، عروسی‌ها و سایر لحظات پرمخاطب، بیشتر دیده می‌شوند، به‌ویژه اینجا در شمال غربی، جایی که در بیشتر سال برای پوشیدن صندل بسیار سرد است. علاوه بر این، بسیاری از سالن‌ها برای ایجاد بهبود مناسب برای ناخن‌های پا راه‌اندازی یا آموزش ندیده‌اند، زیرا نیازهای متفاوتی نسبت به ناخن‌های دست دارند.
ناخن های پا چالش های منحصر به فردی دارند
انباشته شدن در کفش‌ها، کوبیدن به انتهای آن در حین راه رفتن، ضربه خوردن یا شکستن: ناخن‌های پای ما مورد آزار زیادی قرار می‌گیرند. این سوء استفاده منجر به آسیب مکرر و چشمگیر به ناخن های پا نسبت به ناخن های دست می شود. این ضربه (اغلب تکراری) را با سرعت رشد آهسته و شرایط تاریک ترکیب کنید، و گاهی اوقات ناخن ها بدون اینکه حتی متوجه شویم تغییر رنگ داده و تغییر شکل می دهند. وقتی یک رویداد خاص نیاز به ناخن های زیبا دارد، می تواند دلسرد کننده باشد. کارهای زیادی می‌توان برای بهبود وضعیت ناخن انجام داد، از جمله درمان‌هایی برای بهبود شکل، رنگ و سطح ناخن، و همچنین بهبودهای تخصصی ژل برای ساختن یک ناخن جایگزین ایمن و انعطاف‌پذیر در صورت نیاز.
 

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
افراد زیادی به مانیکور و ناخن های دست ساز علاقه دارند و هر چند وقت یک بار به سالن های مانیکور و پدیکور (ناخن پا) مراجعه می کنند. مانیکور به ناخن های شما زیبایی می بخشد. اگر شما نیز به زیبایی ناخن های خود اهمیت می دهید، در اینجا نکاتی در مورد نحوه انجام آن در سالن های ناخن و همچنین در خانه آورده شده است. البته در ادامه نکاتی در مورد آداب و رسوم در سالن های مانیکور آورده شده است.



سوالات متداول:
لاک ناخن؛ مراحل، مزایا، معایب و هر آنچه که باید بدانید
تقویت ناخن؛ چگونه ناخن هایی محکم و زیبا داشته باشیم؟
چگونه ناخن های زیبایی داشته باشیم؟
مزایای انجام مانیکور
مانیکور، تزیین ناخن


می توانید با مانیکور ناخن های خود را زیبا و جذاب کنید. اما اگر افرادی هستند که این موارد را بی فایده می دانند و به مانیکور علاقه دارند، باید بدانید که گاهی این موارد واقعاً مفید هستند. افرادی که عادت به ناخن جویدن دارند، دیگر ناخن های مانیکور خود را نمی بینند، این کار را کنار می گذارند و بعد از مدتی این عادت را فراموش می کنند.


ناخن های مانیکور شده معمولا فقط یک هفته دوام می آورند. البته با زدن یک پوشش بی رنگ - مثل لاک - روی ناخن ها تا دو هفته می توانم آن را نگه دارم.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا