خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

متا تگ چيست؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
متا تگ‌ها و یا به اصطلاح متا دیتا (Meta Data)، اطلاعاتی هستند که در توصیف اطلاعات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و در واقع اطلاعات تکمیلی صفحات وب شما می‌باشند و توسط بازدید کنندگان قابل رؤیت نیستند. این تگ‌ها می‌توانند در هر صفحه وب با هر فرمتی و در صورتی که صفحه شما دارای قاب (فریم) باشد، در بخش head صفحه مورد استفاده قرار گیرند.

امروزه اکثر موتورهای جستجو از برچسب‌های متا استفاده می‌نمایند این برچسب‌ها برای بررسی و شاخص گذاری صفحات مورد استفاده قرار می‌گیرند به این معنا که شما می‌توانید توسط این تکنیک کنترل بیشتری بر روی نحوه نمایش صفحه در موتور جستجو و در نهایت افزایش ترافیک بیشتر در آن، داشته باشید.

متا تگ‌ها از دو قسمت کلی تشکیل شده اند:

Name: مشخص کننده نام متا تگی است که شما قصد استفاده از آن را دارید.
Description: تعیین کننده محتویات متاتگ برای موتورهای جستجو است.

زمانی كه يک موتور جستجو صفحه شما را پيدا می‌كند. بايد آن را فهرست كند (آن را به بانک اطلاعاتی قابل جستجوی خود اضافه كند) البته همراه با اطلاعاتی از سايت شما. اكنون موتورهای جستجوی زيادی از برچسب‌های <META> استفاده می‌كنند. كه به شما اجازه می‌دهد كلمات كليدی و توصيف صفحه خود را در آن قرار دهيد اين به شما كنترل بيشتر می‌دهد تا صفحه شما در طول يک جستجو چگونه نمايش داده شود و اغلب باعث ترافيک بيشتر به سايت شما می‌شود.

هنگام نوشتن مطلب در وب‌سایت یا اضافه کردن محصول یا دسته‌بندی در فروشگاه خود حتماً آنها را پر کنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا