خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

معرفی خمیر پهن کن فیمار

allscalee

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-02-08
نوشته‌ها
17
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
allscale.co
خمیر پهن کن فیمار در جهت پخت پیتزا، پیراشکی، باقلوا و شیرینی و … بکار می رود که عمده استفاده آن ها برای پیتزا فروشی ها خواهد بود. تولید کننده ی این دستگاه کشور ایتالیا، یکی از حرفه ای ها در پخت انواع پیتزا است که این غذا در این کشور جایگاه ویژه ای دارد و از دلایل اصلی آن ها برای استفاده از این دستگاه های خمیر پهن کن را باید پخت پیتزا در نظر گرفت.
در تولیدات این کمپانی 4 مدل خمیرپهن کن به چشم می خورد که همه ی آن ها دارای دو وردنه غلطان در جهت پهن کردن خمیر در دو زاویه می باشند. این دستگاه ها پر کاربرد برای پهن کردن و نازک کردن خمیر برای آماده سازی انواع غذاها هستند که از بهترین آلیاژ ساخته می شوند. استفاده از فناوری های روزی که برای ساخت آن ها بکار رفته، سبب شده که چه از نظر ظاهر و چه از نظر عملکرد این کالا ها عالی ترین شناخته شوند.
در گذشته این دستگاه ها به شکل دستی موجود بود، ولی امروزه که شاهد انواع آن ها در برند فیمار هستیم به شکل برقی دیده می شود که نیازی به دخالت دست برای ورز دادن خمیر را نخواهد داشت. پهن کردن خمیر با دست زمان بر است و همچنین خمیر ورز داده تمیزی را ارائه نمی دهد ولی با کمک این محصولات می توان با افزایش سرعت در کار، بهترین ظاهر سازی را برای غذاها شامل شد.
در ادامه به توضیح انواع این دستگاه ها خواهیم پرداخت.
[h=3]خمیر پهن کن پیتزا FIMAR مدل FI32N[/h]این دستگاه مناسب برای ورز دادن و پهن کردن خمیر برای پخت پیتزا است که در مصارف دیگر از جمله نانوایی ها و قنادی ها نیز پر کاربرد می باشد.
این دستگاه قادر به پهن کردن خمیر به یک شکل و اندازه در ضخامت یکسان است که در نتیجه سبب پخت بهتر و نمای زیبای غذا خواهد شد. این محصول به صورت رومیزی طراحی شده است و با ابعاد کوچک خود کمترین فضا را اشغال می کند. بدنه محصول نام برده را از استیل 304 یا ضد زنگ ساخته اند که سبب افزایش مقاومت بالا در خمیر پهن کن شده است. ساختار بدنه این دستگاه بر روی 4 پایه ثابت قرار می گیرد.
موتور این خمیر پهن کن فیمار 0.5 اسب بخار معادل 0.37 کیلووات است که بهترین عملکرد را برای مصرف کننده در پیش دارد. با داشتن دو وردنه خمیر را در 2 زاویه پهن می کند که نهایت قطر خمیر پهن شده 30 سانتی متر خواهد بود.
ابعاد 49x51x65.5/77.5 سانتیمتر با وزن 36 کیلوگرم همراه است که جابجایی آسانی را ممکن می سازد. این دستگاه تنظیم کننده ضخامت خمیر است و با دو غلطک 30 سانتی متری عرضه می گردد. طول رول خمیر در آن 32 سانتی متر بوده و برای روشن بودن نیاز به منبع تغذیه برق دارد.
دکمه های عملیاتی در این خمیر پهن کن ایتالیایی در بالاترین نقطه ی دستگاه قرار گرفته تا رطوبت یا آب سبب آسیب رسیدن به آن نشود.
[h=3]دستگاه خمیر پهن کن فیمار مدل FI42N[/h]محصول دیگر در جهت ورز دادن و برش دادن خمیر، دستگاه خمیر پهن کن فیمار مدل FI42N می باشد. این دستگاه از مدل FI32N بزرگ تر بوده که قادر به پهن کردن خمیر در اندازه ی بزرگ تری خواهد بود.
استقامت و مقاومت در این محصول به دلیل برخوردار بودن از بدنه ی استیلی چند برابر شده است به طوریکه سبب ظاهر بسیار زیبا همراه با راندمان فوق العاده می شود. قدرت موتور در آن 0.5 اسب بخار برابر با 0.37 کیلووات است که سبب می شود عملکرد درستی در محصول برقرار شود. ابعاد در نظر گرفته شده برای آن 59x51x77.5/89.5 سانتیمتر بوده که وزن 44 کیلوگرمی آن حمل را کمی مشکل می سازد. اما در نظر داشته باشید که این دستگاه از نوع رومیزی ست و کمترین فضا را در محیط اشغال می کند.
دو غلطک بودن این دستگاه سبب پهن کردن خمیر از دو جهت شده است که طول رول هر خمیر 42 سانتی متر خواهد بود. ایجاد خمیر در ضخامت های مختلف از قابلیت های آن برشمرده می شود که برای ثبات دستگاه در انجام عملیات ورز دادن آن را بر روی پایه هایی که تعداد آن ها 4 عدد است قرار می دهند.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا