خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

معرفی کپسول بیوورسال

yaso

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-04-16
نوشته‌ها
54
پسندها
0
امتیازها
0
کپسول بیوورسال از جمله تجهیزاتی است که به منظور اطفاء حریق از پیشرفته‌ترین و بروزترین فناوری‌های روز دنیا در طراحی آن بهره می‌برند. این نوع از کپسول‌های آتش نشانی به صورت فوق مدرن تولید شده و بسیار کارآمد و مفید هستند.


کپسول بیوورسال از خاموش کننده‌‌هایی با قابلیت انجام عملیاتی ایده‌آل و رضایت بخش با قدرت بسیار بالا به صورت حرفه‌ای است. این خاموش کننده قادر به مهار آتش سوزی‌های سه بعدی بوده و می‌تواند حریق‌های پرحجم را به راحتی و در زمان کوتاهی خاموش نماید.


برای فرموله شدن محتویات درون کپسول بیوورسال از مایع کنسانتره بهره گرفته می‌شود و برای کاهش غلظت مایع کنسانتره کپسول بیوورسال از آب استفاده می‌شود. یکی از مهمترین قابلیت‌های این کپسول خاموش کننده، قابلیت آن در محصور کردن گاز هیدروکربن است در نتیجه این قابلیت بخش‌‌‌هایی از آتش سوزی که مهار شده‌اند دوباره شعله‌ور نخواهند شد.


علاوه بر این خاموش کننده بیوورسال می‌تواند گازهایی که در طی آتش سوزی به وجود می‌آیند و قابل اشتعال هستند را خنثی کرده و به این طریق با جلوگیری از بروز حوادث بزرگ‌تر، سطح ایمنی را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد به این ترتیب ایمنی آتش نشان‌ها نیز تامین خواهد شد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا