خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نمایش پیغام شاتل بعد از پرداخت صورتحساب دوره یا خرید ترافیک

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام


بعضی از مشترکین همیشه با این مشکل مواجه می شوند که هر گاه مرورگر خود را باز می کنند با پیغامی از طرف شاتل به علت بدهی یا اتمام ترافیک مواجه می شوند، و بعد از پرداخت نیز هر بار که مرورگر را باز می کنند و یا از مرورگر دیگر نیز استفاده می کنند همین مشکل را دارند.

برای حل این مشکل به این شکل عمل کنید:

کش مرورگر را خالی کرده و امتحان کنید، اگر همچنان مشکل باقی ماند و پیغام برای شما هنوز نمایش داده می شود مودم خود را خاموش و روش کنید.

چنانچه کش مرورگر خود را نیاز دارید و نمی خواهید اطلاعات ذخیره شده حذف شوند، می توانید کش چند ساعت پیش را خالی کنید و یا بدون خالی کردن کش مرورگر فقط مودم تان را خاموش و روشن کنید، اگر بعد از خاموش و روشن کردن مشکل برطرف نشد کافی ست کش مرورگر چند ساعت پیش را خالی کنید. بر فرض مثال: پیغام برای اولین بار یک ساعت پیش نمایش داده شد، شما فقط کش مرورگر یک ساعت پیش را خالی کنید.


آموزش جامع (تصویری) حذف کش انواع مختلف مرورگرها


 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا