خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نکاتی ریز اما کلیدی در تبلیغات اینستاگرام

Parsaa

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-06-17
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
مث هرروز ک داشتم تو نت چرخ میزدم ببینم دنیا دست کیه سایتی ب چشم خورد ک جالب بود واسم؛ دکتر اینستاگرام!
بعد از این ک تو همه جاهاش رفتمو دسته بندیاشو خوندم ب این نتیجه رسیدم ک میتونه ی راهنمای خوب و مطمعن برای کاربران اینستا باشه مث خودم ک ب تازگی نصب کردم و چیزی از اصولش نمدونستم.
مثلن بهت یاد میده ک چجوری فالووراتو زیاد کنی یا چجوری توی اینستا تبلیغ کنی.
مطالعمو روی قسمت تبلیغاتش بیشتر متمرکز کردم چون ب درد شغلی ک دارم میخوره. چند تا نکته قابل توجه داشت ک خیلی خوشم اومد؛ یکیش این بود ک صرفا نباید برای تبلیغ دنبال پیجای با فالوور بالا باشیم چون ممکنه از فالوورای فیک استفاده کرده باشن یا این ک برای تبلیغات فقط ب انتشار عکس اکتفا نکنیمو از قابلیتایی مث لایو یا استوری هم استفاده کنیم.
آمارهای جالبی هم درباره اینستاگرام تو این سایت گفته بود مث این ک 8 درصد برندهای دنیا از اینستا استفاده میکنند ک تا آخر سال 2017 ب 70.7 درصد افزایش پیدا میکنه یا
میزان تعامل یا به عبارت بهتر نرخ مشغولیت کاربران با برندها در اینستاگرام، 10 برابر فیس‌بوک و 84 برابر بیشتر از توئیتره ک اهمیت فوق العاده ی این شبکه اجتماعی رو نشون میده.
 

sabbaghi

New member
تاریخ ثبت‌نام
2017-07-01
نوشته‌ها
15
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
www.farabsanaat.com
شما سایتی رو میشناسید که فالوور حقیقی برامون جمع کنن؟
ما میخوایم کانال اینستاگرامی راه اندازی کنیم که تو زمینه فروش دستگاه روغن گیری پرس سرد فعالیت می کنه و همچنین یکی از محصولاتش فروش روغن کنجد هست
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا