مث هرروز ک داشتم تو نت چرخ میزدم ببینم دنیا دست کیه سایتی ب چشم خورد ک جالب بود واسم؛ دکتر اینستاگرام!
بعد از این ک تو همه جاهاش رفتمو دسته بندیاشو خوندم ب این نتیجه رسیدم ک میتونه ی راهنمای خوب و مطمعن برای کاربران اینستا باشه مث خودم ک ب تازگی نصب کردم و چیزی از اصولش نمدونستم.
مثلن بهت یاد میده ک چجوری فالووراتو زیاد کنی یا چجوری توی اینستا تبلیغ کنی.
مطالعمو روی قسمت تبلیغاتش بیشتر متمرکز کردم چون ب درد شغلی ک دارم میخوره. چند تا نکته قابل توجه داشت ک خیلی خوشم اومد؛ یکیش این بود ک صرفا نباید برای تبلیغ دنبال پیجای با فالوور بالا باشیم چون ممکنه از فالوورای فیک استفاده کرده باشن یا این ک برای تبلیغات فقط ب انتشار عکس اکتفا نکنیمو از قابلیتایی مث لایو یا استوری هم استفاده کنیم.
آمارهای جالبی هم درباره اینستاگرام تو این سایت گفته بود مث این ک 8 درصد برندهای دنیا از اینستا استفاده میکنند ک تا آخر سال 2017 ب 70.7 درصد افزایش پیدا میکنه یا
بعد از این ک تو همه جاهاش رفتمو دسته بندیاشو خوندم ب این نتیجه رسیدم ک میتونه ی راهنمای خوب و مطمعن برای کاربران اینستا باشه مث خودم ک ب تازگی نصب کردم و چیزی از اصولش نمدونستم.
مثلن بهت یاد میده ک چجوری فالووراتو زیاد کنی یا چجوری توی اینستا تبلیغ کنی.
مطالعمو روی قسمت تبلیغاتش بیشتر متمرکز کردم چون ب درد شغلی ک دارم میخوره. چند تا نکته قابل توجه داشت ک خیلی خوشم اومد؛ یکیش این بود ک صرفا نباید برای تبلیغ دنبال پیجای با فالوور بالا باشیم چون ممکنه از فالوورای فیک استفاده کرده باشن یا این ک برای تبلیغات فقط ب انتشار عکس اکتفا نکنیمو از قابلیتایی مث لایو یا استوری هم استفاده کنیم.
آمارهای جالبی هم درباره اینستاگرام تو این سایت گفته بود مث این ک 8 درصد برندهای دنیا از اینستا استفاده میکنند ک تا آخر سال 2017 ب 70.7 درصد افزایش پیدا میکنه یا
میزان تعامل یا به عبارت بهتر نرخ مشغولیت کاربران با برندها در اینستاگرام، 10 برابر فیسبوک و 84 برابر بیشتر از توئیتره ک اهمیت فوق العاده ی این شبکه اجتماعی رو نشون میده.