خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

نکات گذر واژه برای ایمن سازی اینستاگرام

daco

New member
تاریخ ثبت‌نام
2019-10-14
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
darkoob.co.ir
به یاد داشته باشید پسورد یا گذر واژه ای که برای اینستاگرام کسب و کار خود انتخاب می کنید باید یکتا باشد یعنی با اکانت های دیگر در فضای های دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال از پسوردی که برای ایمیل خود انتخاب نموده اید برای اینستاگرام استفاده نکنید.


سعس کنید گذر واژه را اسمارتفون خود نگه ندارید. برای فراموش نکردن پسورد، بهتر است آن را در دفترچه ای یادداشت کرده و در منزل نگهداری نمایید.


پسورد خود را هیچگاه به آشنایان و دوستان خود ندهید. زیرا ممکن است آنها در حفظ پسورد کوشا نباشند و ناخواسته پسورد شما هک شود. حتی اگر پسورد خود را به کسی داده اید پس از مدتی آن را تغییر دهید.


نکته قابل توجه دیگر، تغییر گذرواژه است. سعی کنید به طور مداوم پسورد خود را تغییر دهید. به عنوان مثال هر ماه یا هر دو هفته یکبار آن را تغییر بدهید. معمولاً اگر خطری پیج شما را تهدید کند، از سوی اینستاگرام پیام هشدار مبنی بر تغییر گذرواژه یا آدرس ایمیل دریافت می کنید.


اخیراً اپلیکیشن های موبایلی متفاوتی در کنار اینستاگرام ساخته شده اند که در کنار اینستاگرام کار می کنند. مانند اپلیکیشن های افزایش لایک و فالوور، نرم افزار های ادیت عکس و … که این نرم افزار ها باید به صفحه اینستاگرام شما متصل شوند. به این طریق که شما برای کار با این نرم افزار ها باید پسورد و نام کاربری پیج اینستاگرام خود را وارد کنید. در سال های اخیر بسیاری از پیج های بزرگ به این طریق هک شدند. به همین دلیل هیچگاه در هیچ نرم افزاری پسورد اینستاگرام خود را وارد نکنید.


اگر برای فعالیت در اینستاگرام از طریق سایت آن وارد می شوید بعد از اتمام کارتان از آن خارج شوید. حتی به شما توصیه می کنیم اگر کافی نت ها به اینستاگرام خود متصل می شوید بعد از اتمام کارتان، پسورد خود را تغییر دهید. زمانی که از طریق مرورگر رایانه ها وارد حساب کاربری اینستاگرام می شوید، تیک (من را به یاد داشته باش یا Remember me) را نزنید. زیرا در غیر این صورت با بستن مرورگر پسورد شما در آن save می ماند.


نکته مهم بعدی برای ایمن سازی اینستاگرام، مربوط به ساخت گذرواژه می باشد. در گذرواژه خود حدالمکان از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید. پسورد شما باید تلفیقی از اعداد، حروف و کاراکتر هایی مانند !@$ و … باشد(حداقل 6 کاراکتر). همچنین از نام خود در پسورد استفاده نکنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا