خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است+ قیمت جراحی*1402*

mahsa.23

Member
تاریخ ثبت‌نام
2017-02-18
نوشته‌ها
157
پسندها
0
امتیازها
16
وب سایت
partoclinic.com
هزینه عمل فیستول با لیزر چقدر است

💵 هزینه درمان فیستول با لیزر و قیمت عمل جراحی لیزر فیستول در *سال 1402* بر طبق نرخ و تعرفه ای که تعریف شده از 5 میلیون تومان به بالا شروع می شود.

با توجه به شدت فیستول و میزان درگیری آن در بدن، تعداد کانال های عفونی شده و نوع کلینیک و پزشک جراح فیستول که برای درمان انتخاب می کنید این هزینه میتواند متغیر باشد.در نتیجه برای تعیین هزینه دقیق و مشخص ابتدا باید بیمار توسط پزشک ویزیت و معاینه شود.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه درمان فیستول با لیزر در ونک لیزر تماس بگیرید:

02188856845
همانگونه که هزینه درمان فیستول با لیزر در بیمارستان های خصوصی از دولتی بیشتر است (به دلیل امکانات و رسیدگی بیشتر) هزینه درمان در کلینیک ها نیز متغیر می باشد اما نرخ بالا حداقل قیمتی است که از طرف سازمان بهداشت تایید شده است.

فیستول از جمله بیماری های پیچیده ای می باشد که هیچ راه خانگی برای درمان ندارد و فرد مبتلا باید یا عمل جراحی فیستول و یا لیزر را برای درمان انتخاب کند.
با توجه به عوارض جراحی به شکل سنتی، نقاهت طولانی بعد از عمل و احتمال عود مجدد فیستول در این روش، درمان با لیزر با کمترین عوارض و بدون درد و خونریزی توصیه می شود.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا