خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

هورت کشيدن اينترنت با Internet Download Manager

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
شاید اولین سؤالی که در مورد نرم*افزارهای مدیریت دانلود در ذهن کاربران مطرح می*شود، این باشد که با وجود امکان دانلود به وسیله مرورگرها چه نیازی به نصب نرم*افزار اضافی است؟ در پاسخ به این سؤال به نسبت رایج می*توانیم به برخی از امکانات و مزایای نرم*افزارهای مدیریت دانلود در قیاس با دانلود توسط مرورگرهای وب اشاره کنیم.
نکته اول این*که، سرعت دانلود با نرم*افزارهای مدیریت دانلود بیشتر از سرعت دانلود با مرورگر وب است. شاید همین دلیل به تنهایی برای استفاده از نرم*افزار مدیریت دانلود به جای مرورگر کافی باشد، اما این تنها مزیت این نرم*افزارها در قیاس با دانلود از طریق مرورگر وب نیست. این نرم*افزارها هنگام شروع هر دانلود، بسته به سرعت اینترنت فایل*ها را تکه*تکه کرده، دانلود هر تکه را به صورت جداگانه انجام می*دهند. علاوه بر این، با استفاده از این نرم*افزارها می*توانید دانلودهای نیمه*کاره را هنگام اتصال بعدی به اینترنت پی بگیرید. با استفاده از این قابلیت می*توانید دانلود فایل*ها را در صورت نیاز به قطع ارتباط یا برای افزایش سرعت بازگشایی صفحات وب در هر لحظه متوقف کنید، با اطمینان از این*که نرم*افزار، دانلود نیمه*کاره شما را تا لحظه فعال بودن ابزار مدیریت دانلود ذخیره کرده است و در اتصال بعدی یا پس از بازگشایی صفحات وب آن را از سر می*گیرد.
همچنین این نرم*افزارها همواره فهرستی از فایل*های دانلودشده یا دانلودهای نیمه*کاره را همراه با اطلاعات مربوط به هر دانلود مانند حجم فایل، حجم دانلودشده، تاریخ دانلود و برخی اطلاعات مفید دیگر در اختیار شما قرار می*دهد. از میان نرم*افزارهای مدیریت دانلود در این آموزش، ویرایش 19/5 از نرم*افزار Internet Download Manager معروف به IDM را به*عنوان برترین برنامه مدیریت دانلود*ها انتخاب کرده*ایم. این نرم*افزار یکی از کارآمدترین و محبوب*ترین نرم*افزارهای مدیریت دانلود در میان کاربران دنیا است که مدعی است توانایی افزایش سرعت دانلود را تا پانصد درصد دارد. این نرم*افزار با چند کلیک به سادگی نصب می*شود و پس از نصب، خود را به فهرست نرم*افزار های آماده به*کار در System Tray یا همان سینی سیستم اضافه می*کند. این نرم افزار دانلودها را در پنج گروه Documents، Compressed، Music، Video و Programs در پوشه*ای با عنوان Downloads در My Documents دسته*بندی و مرتب می*کند. IDM همچنین سه گزینه را به منوی کلیک*راست روی لینک اضافه می*کند. با وجود این، نیاز چندانی به کلیک*راست و انتخاب گزینه دانلود با IDM نیست. چون پس از کلیک روی لینک دانلود موردنظر، IDM به صورت خودکار فایل مقصد را شناسایی کرده و به صورت آماده پنجره*ای برای دانلود را مقابل شما باز می*کند که با کلیک روی Start Download دانلود آغاز می*شود.
23.jpg

در حین دانلود، مشخصات دانلود در پنجره*ای جلوی شما گشوده می*شود تا جزئیات دانلود در هر لحظه به شما گزارش شود.
24.jpg

پس از دانلود IDM فایل مربوطه را براساس نوع در یکی از پوشه*های پنج*گانه*ای که معرفی شدند، ذخیره می*کند.
از دیگر امکانات قابل ذکر این نرم*افزار، امکان دانلود فایل*های فلش (FLV) از سایت*های پخش فیلم*های آنلاین است. برای دانلود این فایل*ها کافی است روی دکمه Play فیلم کلیک کنید تا گزینه Download this video بالای سمت راست پنجره فیلم نمایش داده شود.

25.jpg

با کلیک روی این گزینه، پنجره دانلود IDM گشوده می*شود. در صورتی که دانلود فیلم*های آنلاین یکی از دانلودهای اصلی شما است، پیشنهاد می*کنم به سراغ نسخه آخر این نرم*افزار یعنی ویرایش 19/5 بروید. چون ویرایش 18/5 در دانلود فایل*های فلش و فیلم*های آنلاین ناموفق است. در ضمن از طریق دریافت بسته فارسی*ساز با مراجعه به بخش Language از وب*سایت نرم*افزار (www.internetdownloadmanager.com) و کپی محتوای فایل فشرده دریافت*شده در مسیر C:\Program Files\Internet Download Manager\Languages می*توانید منوهای نرم*افزار را به زبان فارسی تغییر دهید.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا