خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

ورود با استفاده از حساب کاربری به BullGuard

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
برای اجرای کامل تمامی نرم افزارهای BullGuard از شما خواسته می شود تا با حساب کاربری خود Log in کنید.لطفا این عمل را پس از هربار تمدید نرم افزار یا تغییر رمز عبور حساب کاربری خود انجام دهید.

برای ورود آنتی ویروس را باز کرده و وارد قسمت Settings شوید.

1412338675171.png


در قسمت Settings وارد بخش Account شده و گزینه Change user را انتخاب نمائید.

1412338675212.png

در این قسمت حساب کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و کلید login را انتخاب کنید.

1412338746221.png


در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید با استفاده از Recover my password این مشکل را حل کنید. برای انجام این عمل شما باید در این بخش آدرس Email معتبری را وارد کنید تا از طریق لینکی که برای شما ارسال می شود بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.


در صورتی که جهت اتصال به اینترنت از Proxy Server استفاده می‌کنید ممکن است جهت ثبت نرم افزار خود با مشکل مواجه شوید در این صورت ابتدا باید تنطیمات Proxy را بر روی آنتی ویروس ایجاد کنید و سپس مراحل ثبت را ادامه دهید.

1412338746282.png

لازم به توضیح است که در مواردی برای اتصال به Proxy Server نیاز به استفاده از Username\Password دارید در اینصورت در صفحه فوق اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید البته در اغلب موارد نیازی به درج نام کاربری و رمز عبور نمی باشد.

در حالت کلی Proxy Server به عنوانی واسطی بین ارتباط سیستم شما و سایر کامپیوتر ها عمل می کند برای مثال اگر در زمان استفاده از Proxy Server قصد دارید صفحه ای را در اینترنت مرور کنید ابتدا درخواست شما به Proxy Server ارسال شده و سپس Proxy Server به جای شما صفحه مورد نظر را بررسی کرده و شما از طریق Proxy صفحه را بازدید می کنید
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا