خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چطور اشتراک بول‌گارد BullGuard را در کامپیوتر دیگری نصب یا استفاده کنیم؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
چطور اشتراک را در کامپیوتر دیگری نصب یا استفاده کنیم؟




  1. قبل از نصب بولگارد در یک سیستم دیگر ، مطمئن شوید اطلاعات حسابتان را به خاطر دارید.می توانید با ورود در بخش My Account بولگارد آنها را تایید کنید.زمانی که در این قسمت وارد شدید، می توانید بولگارد را همانطور که در زیر اشاره شده ، نصب کنید.
  2. وقتی در صفحه حساب کاربری وارد شدید ، به My Subscription بروید و بر دکمه Download محصولی که می خواهید نصب کنید، کلیک کنید.

1412135799541.png


3. مراحل بعدی نصب را از روی راهنمای نصب پیش بروید. البته اگر حداکثر تعداد دفعات نصب را انجام داده باشید ، با خطا مواجه خواهید شد. لینک زیر می تواند به شما کمک کند تا مراحل نصب بولگارد را طی کنید:

www.bullguard.com/support/product-guides/bullguard-internet-security-guides-13/getting-started/manage-bullguard-installations-guide.aspx

* لازم به ذکر است، اگر لایسنس کی دارید و در حال حاضر فعال است، در زمان نصب بولگارد روی اولین سیستم دیگر نیاز به فعال کردن مجدد نیست.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا