خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چهار گام برای ایجاد سئو در سال ۲۰۱۹ ارائه شده است

ehsannasr

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-01-03
نوشته‌ها
211
پسندها
0
امتیازها
0
۱) تحلیل کلمات کلیدی
با تحقیق و بررسی کلمات کلیدی شروع کنید. ایده این است که بازار کلمات کلیدی را درک کنید – مصرف کنندگان در جستجوی چه چیزی هستند که مرتبط به پیشنهادات شما است و در چه حجمی هستند. سپس از این اطلاعات برای ارزیابی عملکرد فعلی جستجوی ارگانیک و شناسایی اهداف قابل دستیابی استفاده کنید.
به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش ترافیک است به عنوان مثال برای نوعی ترشی، اما شما از قبل اکثر کلمات کلیدی مربوط به آن را پوشش داده اید، ممکن است شکست بخورید.
به ابزار های جستجوی کلمات کلیدی مورد علاقه خود مانند برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل سری بزنید. داده ها را به گونه ای جمع آوری کنید که کلمات کلیدی که واژه ها یا قصد مشابه دارند با یکدیگر ادغام شوند. به عنوان مثال، شما ممکن است کلمه کلیدی “چکمه های گاوچرانی” و “چکمه های زنانه” را به یک دسته کلی یعنی “چکمه” وصل کنید تا ارزش موضوعی آن کلمه کلیدی را در مقایسه با اونواع دیگر کفش ها درک کنید.

۲) تحلیل عملکرد سئو سال ۲۰۱۸
سپس، عملکرد سئو خود را در سال ۲۰۱۸ اندازه گیری کرده و با عملکرد خود در سال ۲۰۱۷ مقایسه کنید.

بخشی از اندازه گیری در کنسول جستجوی گوگل خواهد بود، کلمات کلیدی که ترافیک برای سایت شما بهمراه می آورند را با تحقیقات کلمات کلیدی که انجام داده اید مقایشه کنید. این عملکرد پایه شما است. از آن برای تعیین اهداف معقول استفاده کنید و همچنین بدانید چه زمانی به این اهداف رسیده اید.
بیش از حد به تعداد دقیق کلمه ها تاکید نکنید – گوگل تعداد تقریبی آن ها را در کیورد پلنر نشان می دهد. شما به دنبال یک راهنمای کامل برای عملکرد فعلی هستید تا چیزی برای پایه گذاری اهداف خود داشته باشید.
همچنین، به صفحاتی که ترافیک ارگانیک برایتان بهمراه می آورند، نیز نگاه کنید. کدام صفحات می توانند بهتر عمل کنند؟ آیا برخی از آنها از صفحه گزارش تحلیلی به طور کامل گم شده اند، به این معنی که هیچ کارایی را نشان نمی دهند؟ مشکلات این صفحات را در سال ۲۰۱۹ رفع کنید.
عملکرد کلمات کلیدی و صفحات منحصر به فرد، به شما ایده هایی را درباره قسمت هایی که باید تمرکز کنید ارائه می دهد.

۳) اهداف سئو در سال ۲۰۱۹
اولین قدم برای ایجاد استراتژی، درک چیزی است که شما می خواهید به آن برسید. بدون اهداف، یک استراتژی بی معنی است.
در هنگام تنظیم اهداف، از چارچوب .S.M.A.R.T استفاده کنید.
خاص (Specific): دقیقا چه چیزی به دست خواهید آورد؟ “بهبود عملکرد” خیلی کلی است. آیا شما برای رشد درآمد یا ترافیک تلاش می کنید؟ آیا هدف شما فقط سئو است یا شامل رسانه های پولی و دیگر کانال ها نیز می شود؟
قابل سنجش (Measurable): چطور متوجه می شوید که به آن دست یافته اید؟ برای اندازه گیری پیشرفت یک هدف نیاز به یک معیار دارید.
قابل دسترس (Achievable): آیا هدف شما امکان پذیر است؟ خطی شفاف بین اهداف کششی وجود دارد که به شما فشار می آورد تا بیشتر به دست بیاورید.
مرتبط (Relevant): آیا هدف شما مهم است؟ هدف باید ارتباط معناداری با سودآوری داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که اهداف به طور مستقیم بر عملکرد سایت شما تاثیر می گذارد.
زمان مشخص (Time-bound): چه زمانی به اهداف خود دست می‌یابید؟ یک هدف بدون یک بازه زمانی هیچ اضطراری نخواهد داشت وتلاش شما به نتیجه نخواهد رسید.
با استفاده از روش SMART، یک هدف تجارت الکترونیک معنی دار برای سال ۲۰۱۹ می تواند “افزایش درآمد از ترافیک جستجوی ارگانیک تا ۱۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۸ باشد.”
سه تا پنج هدف سئو داشته باشید. اهداف بیش از حد می تواند خسته کننده باشد و تمرکز شما را از بین ببرد.

۴) تعریف استراتژی سئو
شما اکنون می دانید که تقاضای کلمه کلیدی کجا است و چگونه شما در برابر آن عمل می کنید. شما می دانید که می خواهید چه کاری انجام دهید. استراتژی یک بیانیه از چگونگی دستیابی به این اهداف است.
به عنوان مثال، هدف شما ممکن است افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی “چکمه” تا ۱۰ درصد بیش تر از سال ۲۰۱۸ باشد. چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ ممکن است لازم باشد محتوای آن را در صفحات خاص بهینه سازی کنید. ممکن است نیاز به بهبود مسیر کراول به دسته های با تقاضای بالای چکمه داشته باشد. شاید شما می توانید یک مقاله در مورد مراقبت از چکمه و یا چکمه های ضد آب منتشر کنید.
همچنین، تعطیلات بزرگ، رویدادها و راه اندازی کمپین ها را در سال ۲۰۱۹ در نظر بگیرید. در مورد داده های کلمه کلیدی و عملکرد فروش مربوط به هر یک بررسی لازم را انجام دهید. برای مثال، ممکن است فروش چکمه بارانی هر ماه آوریل در کانال های دیگر افزایش یافته باشد، اما در جستجوی ارگانیک ثابت باقی مانده است. این می تواند یک فرصت سئو در سال ۲۰۱۹ را نشان دهد.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا