خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چک لیست استاندارد تابلو برق

vare8899

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-10
نوشته‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
به دنبال شروع کننده مکالمه کوچک بعدی خود هستید؟ آب و هوا را فراموش کنید، با گفتن مزایای ارتقاء تابلوی برق، همه دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید. چه به خاطر جعبه قهوه‌ای زشت جلوی خانه‌تان باشد که هر بار که از کنار آن رد می‌شوید نادیده می‌گیرید یا جعبه قلعی غول‌پیکری که در زیرزمین دفترتان پنهان شده است، بگذارید به شما بگوییم که اگر تابلوی برق خود را ارتقا دهید ساتل تابلو آسیا چرا برای همه مفید است. !


قبل از اینکه به چیزهای سرگرم کننده چک لیست تابلو برق بپردازیم، باید با اصول اولیه شروع کنیم:


تابلو برق چیست؟
اشکالی ندارد اگر ندانید تابلو برق چیست، قضاوت نمی کنیم. یک تابلو برق، برق را از منبع اصلی استاندارد تابلو برق به جایی که باید در محل کار یا خانه شما برود هدایت می کند.


آیا صفحه کلید شما به این شکل است؟
(اگر به راحتی از سیم های نامرتب، گیج کننده و خطرناک رنجیدید، اکنون به دور نگاه کنید)


آیا دوست دارید تابلوی برق شما اینگونه باشد؟
(وای، خیلی شیک، خیلی ساده)




ارتقاء تابلوی برق شما بسیار بیشتر از یک تغییر کابینت الکتریکی است.


مزایای ارتقاء سوئیچ‌بوردها عبارتند از:
از خانواده و کارمندان شما در برابر برق گرفتگی محافظت می کند: هیچ چیز شما را رئیس یا عضوی بهتر از خانواده نمی کند قیمت تابلو کنتور برق ساختمان تا مطمئن شوید که کارمندان و خانواده شما دچار برق گرفتگی نمی شوند.


محافظت از اموال و دارایی های خود در برابر خطر آتش سوزی بالقوه: به دلیل خراب شدن سیم کشی و فیوزهای معیوب، تابلوهای برق قدیمی می توانند خطر آتش سوزی باشند. با تعویض تابلو برق قدیمی خود خطر آتش سوزی تابلو را از بین خواهید برد.


کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آسانسور: چه کسی دوست ندارد پول پس انداز کند؟ تجهیزات قدیمی نیاز به تعمیرات منظم تری دارند که می تواند بسیار پرهزینه باشد. با تعویض تابلو برق قدیمی خود با تابلوی جدیدتر و مدرن تر، این تعمیرات را کاهش دهید.


طول عمر تجهیزات الکتریکی خود را افزایش دهید: شما در سال 2021 بهترین زندگی الکترونیکی خود را دارید در حالی که تابلوی برق شما در دهه 1900 گیر کرده است. با ارتقا به تابلو برق مدرن، سال ها به عمر تجهیزات برقی خود اضافه کنید.


اطمینان حاصل کنید که کسب‌وکارتان مطابقت دارد و یک محل کار ایمن ارائه می‌کند: برد جدید شما که نصب می‌کنیم با مقررات فعلی مطابقت دارد، به این معنی که دیگر شب‌های بی‌خوابی وجود نخواهد داشت که نگران این باشید که ساختمان شما کاملاً آماده نیست. مدارهای ما همچنین با سوئیچ های ایمنی RCD ارتقا خواهند یافت که محل کار ایمن تری را فراهم می کند.
چه کسی می تواند سوئیچ برد من را ارتقا دهد؟
متأسفانه، این یک کار 60 دقیقه ای برای بهبود خانه نیست که بتوانید خودتان آن را انجام دهید.

یک برقکار واجد شرایط و دارای مجوز باید تنها فردی باشد که به شما اجازه می دهید تا تابلوهای برق خود را کامل کند. خوشبختانه، ما فقط افراد مناسب تعمیر و نگهداری برق را برای این کار می شناسیم و می توانید از اینجا با آنها تماس بگیرید



هزینه تعویض یا ارتقاء سوئیچ بورد چقدر است؟
آیا واقعاً می توانید قیمت ایمنی را تعیین کنید؟ بله ما میتوانیم. با این حال، از آنجایی که تابلوهای برق در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، هر شغل باید جداگانه ذکر شود.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا