خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

چگونه و کجا سیم کارت فعلی ایرانسل خود را با سیم کارت 4g تعویض کنیم؟

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام و احترام

کاربرانی که قصد دارند از اینترنت نسل چهارم ایرانسل استفاده کنند باید سیم کارت USIM این اپراتور را خریداری کنند. اما این سیم کارت را چگونه و از کجا می‌توان تهیه کرد؟



89.jpg
تعویض سیم کارت ایرانسل به سیم Usim و یا خرید یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل، استفاده از گوشی، تبلت و یا مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم ایرانسل، اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باند پهن همراه ایرانسل از طریق تنظیم APN یا Access Point Name گوشی به mtnirancell بدون نیاز به هیچ مشخصه دیگر، اضافه کردن قابلیت LTE از طریق تنظیمات بخش cellular network و یا mobile network گوشی و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات 4G ایرانسل، امکان اتصال و استفاده از این خدمات را برای کاربران فراهم می‌آورد.
علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌ کارت‌ ایرانسل خود را به Usim تبدیل نمایند و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند. بسته بازگشت Usim ایرانسل برای تبدیل سیم‌ کارت به Usim در حال حاضر با قیمت 10 هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت 20 هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در سراسر ایران به مشترکین و متقاضیان عرضه می‌شود.

90.jpg


سیم کارت‌های نسل چهار ایرانسل، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند.
در حال حاضر مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اینترنت نسل 4 ایرانسل در سراسر ایران آماده تعویض سیم کارت و یا عرضه سیم کارت اعتباری نسل 4 ایرانسل هستند. فهرست نشانی این مراکز از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط و اطلاعیه‌های ایرانسل قابل دریافت است.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا