از پاسخ سریعتون ممنونم.
درمورد رانژه شدن خط مطمئنم. فکر میکردم مشکل از کانفیگ مودم باشه برای همین مودم رو بردم پشتیبانی سرویس اینترنتم تا خودشون کانفیگ کنن و اونجا مشکلی نداشت، اما توی خونه دو تا چراغ لینک و اینترنت هیچکدوم روشن نمیشه. با اینحال نت گوشیم بهش وصل میشه با اینکه اینترنتش کار نمیکنه. با توجه به اینکه قبل از عوض کردن سرویس هیچ مشکلی نداشتم، فکر میکنید ممکنه مشکل از خطوط داخلی منزل باشه؟
اگر هزینه نصب رو پرداخت کردید بهتره که به شرکت اطلاع بدید بیان برا نصب چون در هر صورت موظف هستند سرویس رو برای شما راه اندازی و تحویل بدن.
مودمی که آک باشه و به برق وصل کنید هم میشه به موبایل و تبلت و... وصلش کرد و این مسئله هیچ ربطی به وضعیت مودم نداره.
اگه لینک چشمک نمیزنه و اگه چشمک زن هست چندین احتمال میتونه داشته باشه.
اگه چشمک زنه مشکل داخلیه و باید داخلیها رو چک کرد.
به ترتیب انجام دهید و با هر کاری که انجام میدید بهتره مودم رو یه بار خاموش روشن کنید.
1- هر دستگاهی که به خطتون وصله رو جدا کنید. دستگاه بی سیم، کارتخوان، صفر بند و...
2- اگر لینک ثابت نشد مودم را بر روی پریز دیگه امتحان کنید.
3- اگر به نتیجه نرسیدید مودم را از سر خط چک کنید.(باکس مخابرات)
در صورت امکان مودم یکی از دوستان یا همسایه ها رو بگیرید و چک کنید تا مطمئن شید که مشکل از مودمتون نیست.
اگر به نتیجه نرسیدید درخواست اعزام کارشناس از شرکت مربوطه بدید تا در صورت عدم حل شدن مشکل به مخابرات اعلام خرابی بشه.