خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

گرسنه‌اید؟ کافیست دکمۀ print را فشار دهید

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0


به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرینترهای سه‌بعدی که غذای آماده به شما تحویل می‌دهند، فقط کافی است روی دکمۀ print بزنید تا غذایتان را تحویل بگیرید. بوی غذاهای آن دقیقاً مثل سوسیس و پورۀ طبیعی است، فقط هنوز برای باور کردن و پذیرفتن چنین دستگاهی زود است.

این آخرین و شاید شگفت‌انگیزترین اپلیکیشن فناوری پرینت سه‌بعدی است که تا کنون ساخته شده است. طبق توضیحات تولیدکنندۀ این دستگاه، Foodini انقلابی در غذا خوردن به راه خواهد انداخت، به طوری که با کلیک کردن روی ماوس، غذاهای آماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شرکت تولیدکنندۀ Foodini می‌گوید شرکتهای زیادی خواستار خرید این دستگاه هستند. اما به نظر می‌رسد با توجه به قیمت 1600 یورویی آن افراد کمی توانایی خریدش را داشته باشند.

برای درست کردن یک وعده غذا، سه کپسول پرینتر را از مواد اولیه مثل سوسیس خام، پورۀ سیب‌زمینی و نان پفکی پر می‌کنیم. پس از آن پرینتر شروع به کار می‌کند. 15 دقیقه طول می‌کشد که طرحی که در نرم‌افزار کامپیوتر شکل گرفته پرینت شود. شاید غذایی که بیرون می‌آید خام باشد برای همین آن را کمی در مایکروفر بگذارید تا بپزد.


122.jpg



انتهای پیام/

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا