خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

گچبری گلویی چیست؟

taranehseo

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-10-04
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
انواع سقف گلویی
گچبری، مراحل پوشاندن دیوارها و سطوح ناهموار در ساخت منازل و سازه ها با مواد پلاستیکی به نام گچ است که مخلوطی از بتن آهکی یا سیمانی و ماسه به همراه مقدار مورد نیاز آب است. گچ در هنگام خشک شدن سخت می شود و برای پوشش دیوارها، سقف ها و پارتیشن ها استفاده می شود. گچبری یکی از قدیمی ترین تکنیک های ساختمان سازی است. گچبری گلویی به عنوان حفاظت از دیوارها و سقف ها در برابر فرسودگی با استفاده از گچ تعریف می شود.


گچبری گلویی
شواهد نشان می دهد که مردمان بدوی پناهگاه های نی یا نهال خود را با گل گچ میکردند، بنابراین ساختارهای بادوامتر و درهای آزمایشگاهی در برابر حیوانات موذی و آب و هوای نامساعد ایجاد کردند. گچ دیوارها برای کمک به آماده سازی کاری دیوارها قبل از رنگ آمیزی می شود و صافی به سطوح دیوارها می بخشد. این فرآیند از ملات سیمانی نازک برای پوشاندن و صاف کردن سطوح در معرض استفاده است. خدمات گچ کاری برای بازسازی، حفاظت و تعمیر دیوار یا سقف است. جذابیت زیبایی دیوارها را افزایش می دهد و کیفیت و طول عمر آن را بهبود می بخشد.


به خاطر داشته باشید که بهتر است به گچکار حرفه ای اجازه دهید این کار را انجام دهد تا از گچ کاری با کیفیت بالاتر اطمینان حاصل شود. فرآیند اولیه شامل ارزیابی سطح و آماده سازی گچ، سپس اعمال گچ و در نهایت اعمال پوشش لازم است. چه در حال حاضر آشپزخانه باشید یا فقط یک آینه آویزان کنید، پوشش دیوار را درک کنید.


گچبری گلویی چدنی
گچبری گلویی چیست؟
گچبری گلویی در واقع عملی است که در انواع ساختمان ها و در قسمت کنج اتاق ها و بین سقف و دیوار انجام می شود. این نوع گچبری، به منظور زیباتر ساختن ساختمان و تغییر دکوراسیون آن را میگیرید. گچبری گلویی از ترک خوردن قسمت کنج می کند و باعث می شود قسمت سقف و دیوار به زیبایی از هم جدا شوند. این نوع گچبری در مکان هایی مانند لبه نور مخفی، سقف آشپزخانه، سر ستون ها، کنج راهرو و در اطراف لوسترها کارایی دارد و باعث زیبایی این قسمت می شود.


یکی از جذاب‌ترین گچبری گلویی این است که می‌توانم آن را در انواع کارهای میان دیوار و سقف به کار ببرم. گچبری گلویی در انواع گچبری گلویی گچبری نور مخفی، گچبری گلویی دندان موشی و گچبری گلویی طرح ورساچی و در اتاق های مختلف، سالن های پذیرایی و مکان های کاربردی دیگر دارد.


گچبری گلویی همچنین در سایر ساختمان ها و برای انجام کارهای تعمیراتی، از بسیاری از مواردی که گفته می شود، برای تغییر دکوراسیون نیز به کار میرود استفاده می شود. در صورتی که ساختمان شما ترکگی به وجود بیاید، می توانید به راحتی با سقف رنگ و دیوار را جدا کنید. از خدمات خدمات گچ کاری برای صاحب خانه، می توانم به گزینه های ذکر شده در ادامه این متن توجه کنم:


سطح را جذابتر نشان می دهد.
دوام سازه را افزایش می دهد.
کیفیت ضد حریق را روی دیوارها ارائه می دهد.
سطح تمیزی ایجاد می کند.
سقف گچبری گلویی
انتخاب و از ابزارهای گچبری گلویی برای سقف یکی از استفاده از هنگام استفاده از چالش هایی است که افراد در انجام و ایجاد کاری زیبا با آن در آن می باشند. چرا که این خدمات شامل مدل ها و طرح های جذاب و جذاب است که هر کدام از آنها نیز مزیت ها و معایب خود را برای هر فرد در پی دارد. آنچه گفته شد، گچبری گلویی در ساخت و ساز ساختمان ها و خانه ها دارد. این امر، از ترک خوردن سقف، دیوار و کنج ها و همچنین جدا شدن از رنگ های رنگی جلوگیری می کند. همین مزایا باعث شده است که این نوع گچبری علاقه‌مندان را داشته باشد.


بنابراین، ابزارهای گچبری گلویی سقف یکی از بهترین روش ها برای ساخت فضای زیبا و جذاب است. این نوع گچبری، نمای بصری چشمگیری به محیط خانه و ساختمان شما می بخشد. کاربرد وسیع گچبری گلویی در گوشه آشپزخانه ها، صفحه افقی و عمودی دیوارها، سرستون، گوشه و کنج راهرو، اطراف لوستر و سایر قسمت های مانند آنها است.


این نوع گچبری اگر به بهترین شکل گچبر با تجربه باشد و خلاق باشد که می تواند زیبایی فرد به محیط شما ببخشد. به این منظور، می توانید به تیم حرفه ای هنرایرانی مراجعه کنید تا از انجام کار در محیط خانه یا خود مطمئن شوید.

اجرای گچبری دستی


کاربرد گچبری گلویی در قسمت سقف، با توجه به مزایایی که پیش از ذکر شد، بسیار مفید و ضروری است و توصیه می شود حتماً از این نوع گچبری گلویی در محیط خانه یا ساختمان خود استفاده کنید. مکانهایی که میدانید، قسمت سقف در هر ساختمانی یکی از مهمترین و حساسترین بخشهای آن است. بنابراین، با استفاده از آن محیطی محکم در خانه خود ایجاد کنید و همچنین جلوه ای زیبا را در آن به وجود آورید. به این منظور حتما از شرکت ها و معتبر کمک و راهنمایی بخواهید.


انواع روشهای گچبری گلویی دیوار
مواردی که از نامش پیداست، گچبری گلویی دیوار برای قسمت دیوار ساختمان ها اجرا می شود. از انواع مختلف آن می توان به گچبری حاشیه اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین ها است. شاید فکر کنید که گچبری گلویی دیوار تنها دیوار سالن پذیرایی کاربرد دارد اما این فکر کاملا اشتباه است. شما می توانید از گچبری گلویی دیوار برای اتاق های دیگر مانند اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق تلویزیون و هر دیواری استفاده کنید که می توانید به کلاسیک و مدرن استفاده کنید.


در واقع گچبری گلویی در حال حاضر در دو دسته کلی قرار می گیرد که در سال های اخیر به وجود آمده است و در گذشته کاربردی ندارد. این دو دسته، یعنی گچبری گلویی دستی و گچبری گلویی پیش ساخته، روش هایی هستند که در ادامه این مقاله بیشتر به آنها پرداخته می شود.


تیم گچبری هنر ایرانی بالغ بر دو دهه فعالیت در حوزه گچبری، طرح های دلخواه شما مثل گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، سقف گچبری، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را می دهد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا